مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط کرمان‌موتور برای هیوندای النترا وارداتی 2018 (دهه فجر 96)

به گزارش چرخان، شرکت کرمان‌موتور در اطلاعیه‌ای شرایط ویژه فروش و پیش‌فروش  نقد و اقساط محصولات خود را اعلام کرد. این شرکت خودروسازی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شرایط فروش ویژه ای برای خودروهای هیوندای النترا وارداتی 2018، هیوندای سانتافه 2017، هیوندای اکسنت 1397 و هیوندای i20 – اتومات در نظر گرفته است که شرایط ویژه فروش هیوندای النترا وارداتی 2018 به شرح زیر است.

دومین خودرویی که در طرح فروش ویژه دهه فجر کرمان‌موتور قرار گرفته است هیوندای النترا وارداتی 2018 که این روزها نوسانات زیادی داشته و مشتریان زیادی هم در کشورمان دارد. این شرکت خودروسازی قیمت نهایی این خودرو را 198 میلیون تومان تعیین کرده است که شامل مواردی از جمله: قیمت خودرو، بیمه شخص ثالث، مالیات، عوارش شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده است.

هیوندای النترا وارداتی 2018

همچنین کرمان‌موتور برای خریداران نقدی 5 میلیون تومان و برای خریداران اقساطی 3 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته است که صرفا برای دهه فجر خواهد بود. پرداخت دو مرحله‌ای برای هر دو روش خرید شامل 80 میلیون تومان وجه نقد در زمان ثبت‌نام خواهد بود که مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.

خریداران اقساطی هیوندای النترا وارداتی 2018 می‌توانند از تسهیلات 80 میلیون تومانی کرمان موتور با اقساط 12 و 24 ماهه بهره‌مند شوند. همچنین نرخ سود مشارکت همانند شرایط سانتافه 18 درصد بوده که در صورت انصراف 15 درصد پرداخت خواهد شد. زمان تحویل خودروها در هر دو روش فروش، اردیبهشت 97 خواهد بود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا