مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

ایران خودرو خبر تولید دنا و دنا پلاس در بلاروس را تایید کرد!

بی‌شک، دنا و دنا پلاس یکی از بهترین تولیدات ایران خودرو مابین محصولات داخلی بوده و از ارزش خرید بالاتری نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند. در همین رابطه، طبق اعلامیه ایران خودرو، دنا بزودی با تولیدی برابر با 1000 دستگاه در سال در کشور بلاروس تولید خواهد شد.

پیرامون همین موضوع، طبق قراردادی که میان ایران خودرو و شرکت یونیسون بلاروس به امضا رسید، تولید محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس از سر گرفته خواهد شد. همچنین در گام اول این قرارداد كه در چهاردهمین جلسه كمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور مورد توافق قرار گرفت، تولید 1000 دستگاه خودرو دنا در سال معین شده و در گام بعدی این قرارداد، تولید محصولات دیگر ایران خودرو از جمله دنا پلاس و محصولات آتی ایران خودرو با پلتفرم ملی برنامه ریزی شده است كه در 5 سال آینده در کشور بلاروس به تولید خواهند رسید.

پیرامون این تفاهم نامه، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مندی مشتریان، پس از اتمام دوره گارانتی محصولات طبق نتایج به دست آمده از سوی آمار رضایت مندی مشتریان، یک درصد از هزینه خدمات پس از فروش را به‌عنوان تشویق به شرکت یونیسون بلاروس پرداخت خواهد کرد.

لازم به یادآوری‌ست، خودروی سمند که اولین محصول تولید ایران خودرو در بلاروس محسوب می‌شود، دارای رضایت نسبتا بالایی میان مشتریان بوده و به‌عنوان اولین محصول برون مرزی ایران خودرو، در سالیان اخیر بیش از چندین هزار دستگاه در بالاروس تولید و عرضه شده است.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا