Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی مرسدس بنز SLC مدل ۲۰۱۸! (ویدئوی اختصاصی)

کمپانی مرسدس بنز همیشه در میان خودروسازان جهان مشهور به ساخت خودروهای لوکس و باکیفیت است. مرسدس بنز SLC مدل ۲۰۱۸ یکی از خودروهای دو سرنشینه با ظاهری زیبا است که در این مطلب نگاهی به مشخصات فنی و ظاهری آن می‌پردازیم.

مهندسان مرسدس دو مدل از نسخه کلاس SLC برای سال ۲۰۱۸ تهیه کرده‌اند که یکی از آنها با نام SLC300 دارای پیشرانه توربوشارژ خطی ۲.۰ لیتری با قدرت خروجی ۲۴۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۷۳ نیوتن‌متر است. از سوی دیگر نسخه پیشرفته‌تر با اسم AMG SLC43 مجهز به پیشرانه توئین توربو ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری با قدرت خروجی ۳۶۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۸۴ نیوتن متر است. هر دو خودروی مرسدس بنز SLC مدل ۲۰۱۸ متصل به گیربکس ۹ دنده اتوماتیک هستند که شتاب ۰ تا ۱۰۰ خود را تنها در ۴.۵ ثانیه می‌توانند طی کنند. از دیگر امکانات و تجهیزات این خودروی لوکس اسپرت چراغ‌های LED اکتیو، صندلی‌های چرم اسپرت، سیستم اگزوز اسپرت، دوربین‌ و سنسورهای ایمنی در جلو و عقب خودرو، چرخ‌های ۱۸ اینچی، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سیستم سرگرمی و اطلاعات اندرویدی و اپل کارپلی، سیستم ردیابی، کالیپرها یا دیسک‌های قرمز رنگ و تریم‌های آلومینیومی با فینیش فیبر کربنی است.

بسیاری از کارشناسان دینامیک رانندگی این خودرو را اسپرت و قوی توصیف کرده‌اند. یکی از ویژگیهای بارز این خودروی لوکس ماساژ گردن و هوادهی گرم به اطراف گردن سرنشینان است که اگر سقف خودرو باز باشد، راننده و سرنشینان سرما را احساس نخواهند کرد. از سوی دیگر بعضی از کارشناسان فضای داخل این خودرو را شبیه به مدل مرسدس SLK شبیه دانسته‌اند؛ فضای کابین نیز کوچکتر از دیگر رقباست و اگر به دنبال فضای بیشتر هستید می‌توانید مدل کابریولت کلاس C را با همین قیمت تهیه کنید.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا خودروی لوکس اسپرت مرسدس بنز SLC مدل ۲۰۱۸ را بیشتر بشناسید!

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.