مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه فیس‌لیفت کیا اپتیما 2018 معرفی شد

در کشور کره جنوبی نسخه فیس‌لیفت کیا اپتیما 2018 معرفی شد که امسال روانه استرالیا می‌شود. در مقایسه با نسخه موجود از این دستگاه در بازار، مدل جدید در قسمت جلو و عقب خود تغییراتی را تجربه کرده و همچنین از آلیاژی جدید برای رینگ‌های آن استفاده شده است. شرکت کیا فناوری‌های جدیدی را برای این محصول خود درنظر گرفته است.

بخش جلویی طراحی خشن‌تری پیدا کرده و محل چراغ‌های LED مه‌شکن آن نیز تغییر کرده و به صورت افقی طراحی شده است. در پشت نسخه فیس‌لیفت کیا اپتیما 2018، چراغ‌های LED نیز در قسمت بالاتری نسبت به اگزوز قرار گرفته‌اند.

این خودرو در بخش فناوری نیز پیشرفت کرده است. کیا در این نسخه از سیستم دوربین در اطراف خودرو استفاده کرده و همچنین آن را به Highway Assiat مجهز نموده است. این سیستم با ترکیب کروز کنترل انطباقی و سیستم نگه داشتن اتومبیل در میان خطوط، رانندگی در بزرگراه را برای راننده آسان‌تر می‌کند.

در کابین نیز تغییراتی ایجاد شده است. خریدار می‌تواند نسخه مجهز به صندلی‌های چرمی باکیفیت را سفارش دهد. طراحی فرمان نیز در نسخه فیس‌لیفت کیا اپتیما 2018 تغییر کرده است. در بقیه بخش‌ها همانند موتور تغییری در این مدل جدید ایجاد نشده است. به نظر می‌رسد این نسخه در نیمه دوم سال 2018 در برخی کشورها عرضه شود.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا