Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش نقد و اقساط ایرتویا برای خودروی هیبریدی تویوتا پریوس (بهمن 96)

به گزارش چرخان، بهمن ماه را شاید بتوان ماه فروش‌های ویژه با شرایط طلایی برای صنعت خودرو نامید چرا که شرکتهای مختلف داخلی و خارجی به مناسبت دهه فجر و همچنین نزدیکی به عید نوروز، شرایط ویژه با تسهیلات خوبی را ارائه می‌کنند تا بتوانند خودروهای خود را بیش از پیش به مردم بفروشند.

ایرتویا نیز از این قافله عقب نمانده و شرایط فروش نقد و اقساط را برای یکی از خودروهای محبوب و پرفروش هیبریدی خود یعنی تویوتا پریوس برقرار کرده است.

تویوتا پریوس در این طرح فروش در 3 تیپ مختلف به فروش می‌رسد: تیپ c، تیپ 2 و تیپ 3 که همگی با مدل 2017 به مشتریان عرضه خواهند شد. تویوتا پریوس تیپ c با قیمت 199 میلیون تومان با احتساب تمامی هزینه‌های جانبی قانونی قیمت گذاری شده است. تیپ 2 نیز با قیمت نهایی 202 میلیون تومان و تیپ 3 با قیمت قطعی و نهایی 208 میلیون تومان که کاملترین تیپ تویوتا پریوس هست، به مشتریان تحویل خواهد شد.

حداقل پیش پرداخت لازم برای تیپ c در این طرح 101 میلیون تومان بوده و حداکثر نقدینگی لازم 139 میلیون تومان است. هزینه ترهین اعتباری و بیمه بدنه که جزو موارد قانونی نیست ولی به دلیل اعتباری بودن فروش، اجباری است، در زمان ثبت نام اخذ خواهد شد.

حداقل پیش پرداخت لازم برای تیپ 2 در این طرح 104 میلیون تومان بوده و حداکثر نقدینگی لازم نیز 142 میلیون تومان تعیین شده است. همچنین برای ثبت نام تویوتا پریوس تیپ 3 مشتری می‌بایست با انتخاب حداقل پرداختی 110 میلیون تومان یا حداکثر پیش پرداخت 148 میلیون تومان، ثبت نام خود را انجام دهد.

در هر 3 تیپ تویوتا پریوس، تسهیلات 60، 80 و 98 میلیون تومانی توسط ایرتویا ارائه شده است که مشتری بنا بر قدرت پرداخت خود می‌تواند اقساط این تسهیلات را در بازه 6 تا 18 ماهه پرداخت نماید. سود تسهیلات ارائه شده در این طرح فروش 12 تا 21 درصد بوده و طی 25 روز کاری خودرو به مشتری تحویل داده خواهد شد.

همچنین ایرتویا به متقاضیان خرید تویوتا پریوس در این طرح فروش 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی باتری سیستم هیبریدی به صورت ویژه ارائه می‌دهد.همچنین این شرکت که نمایندگی رسمی محصولات تویوتا در ایران است نسبت به فعالیت شرکتهای غیررسمی واردات محصولات تویوتا هشدار داده و از احتمال تخلفات آن گفته است.

تویوتا پریوس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.