مکمل بنزین
خبرداخلی

آزرا تا پایان بهمن رونمایی می‌شود؛ هیوندای توسان تولید داخل به زودی!

حسن اکبری معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در مصاحبه‌ای از برنامه‌ریزی این شرکت برای تولید آزرا در داخل خبر داد.

به گزارش چرخان، حسن اکبری معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در مصاحبه‌ای که در نمایشگاه اصفهان داشت، گفت: نمایشگاه خودرو اصفهان با پیش‌فروش هیوندای النترا همزمان شد و همچنین توانستیم J4 را به عنوان خودروی جدید کرمان موتور در نمایشگاه معرفی و رونمایی کنیم. این رونمایی به این دلیل انجام شد که ما نظر مردم را نسبت به این خودرو بدانیم و مردم نیز بدانند که نظراتشان برای ما در این نمایشگاه مهم بوده و قطعا موثر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما سعی می‌کنیم هفته بعد اولین سری‌های مربوط به هیوندای اکسنت را به خریداران این خودرو تحویل بدهیم و همچنین این خبر را به مردم عزیز می‌دهیم که تا پایان ماه از خودروی هیوندای آزرا رونمایی خواهیم کرد. ما در مورد هیوندای النترا با یک حجم سفارش عجیب روبرو شدیم که حیرت انگیز بود. تقریبا می‌توانم بگویم که سونامی خرید النترا ما را گرفت و بسیار سریع ظرفیت این خودرو تکمیل شد که قطعا باعث امیدواری و خوشحالی ماست.

آزرا

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور همچنین از سری آخر هیوندای النترا وارداتی و تحویل آن خبر داد و افزود: ما در پیش‌فروش دهه فجر آخرین سری النتراهای وارداتی را پیش‌فروش می‌کنیم و تعداد باقیمانده این النتراها به مشتری تحویل داده خواهد شد.

اکبری در ادامه گفت: ما در حال حاضر النترا را در داخل تولید می‌کنیم و شرایط فروش برای بسیاری از محصولاتمان باز است و مردم می‌توانند از طریق نمایندگی‌های شرکت اقدام به خرید محصولات بنمایند. در مورد برنامه‌های آتی نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم در نیمه اول سال 2019 هیوندای توسان را در داخل تولید کنیم و اولین سری تولیدات داخل این خودروی پرطرفدار را ارائه کنیم.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در ادامه افزود: ما در برابر افزایش قیمتهای ناشی از افزایش قیمت دلار مقاومت کرده‌ایم و قیمت‌ها را افزایش نداده‌ایم و این افزایش قیمتهای مربوط به دلار تاثیری در قیمتهای کرمان موتور نداشته است. ما به دنبال سرمایه گذاری هیوندای در ایران خواهیم بود و در حال مذاکره با این شرکت برای حضور در صنعت خودروسازی هستیم تا سال آینده اخباری خوبی از همکاری‌های هیوندای و کرمان موتور در ایران منتشر خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا