مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی ازمرسدسA-Class 2018 در دوم فوریه

تا چند روز آینده، شرکت مرسدس بنز، نسل جدید مدل A-Class خود را به نمایش خواهد گذاشت.

طبق اعلام این شرکت، در تاریخ 2 فوریه 2018، یعنی تا چند روز آینده قرار است هاچبک جدید شرکت مرسدس در آمستردام هلند رونمایی شود. خودرویی که قبل از رونمایی هاچبک کامپکت این شرکت که در ماه مارس 2018 در موتور شو ژنو قرار است رونمایی شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

این شرکت برای طرفداران و البته خریداران این مدل جدید، تصاویری نیز منتشر کرده است. این تصویر تاریک به ما اجازه می‌دهد که نمای روبرویی این هاچبک را مشاهده کرده و البته بلافاصله بعد از دیدن نمای روبرویی این مرسدس، به یاد آخرین CLS می‌افتیم که از طرف مرسدس بنز رونمایی و عرضه‌شده بود. اینکه آیا این شباهت بسیار زیاد این دو خودرو البته از یک شرکت، قابل‌قبول است یا خیر برمی‌گردد به سلیقه و انتخاب کسانی که قصد خرید آن را خواهند داشت.

ازآنجایی‌که تصاویر زیادی از مرسدس A-Class در رسانه‌ها درز پیداکرده است، به ما قدرت پیش‌بینی شکل و شمایل طراحی خارجی این خودروی جدید را خواهیم داشت. بنابراین زمانی که مدل اصلی آن از طرف شرکت و در نمایشگاه خودرو رونمایی شود، قرار نیست سروصدای زیادی به پا انداخته و باعث حیرت همگان شود.

شرکت مرسدس بنز، به‌تازگی از طراحی جدید کابین خود که شامل رابط کاربری پیشرفته MBUX است، رونمایی کرده است. سیستمی که آن‌ها رونمایی کرده‌اند، شامل دو صفحه‌نمایش لمسی بزرگ 10.25 اینچی است که از مدل‌های A-Class گرفته تا B-Class، می‌توانند به این سیستم مدرن، مجهز شوند.

نه‌تنها داشبورد و نمایی جلوی کابین دستخوش تغییرات زیادی شده است، بلکه فضای بیشتری نیز در اختیار راننده و سرنشینان و همچنین وسایلشان در داخل کابین مهیا شده است.

این خودروهای نسل چهارم A-Class مرسدس بنز، به‌منظور رقابت با BMW های سری 1، با پلتفرم ارتقا یافته MFA همراه خواهند بود. پلتفرمی که در آن شاهد تغییراتی نسبت به مدل‌های گذشته خواهیم بود.

پیش نمایشی از مرسدسA-Class 2018 هاچبک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا