Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی هوندا آکورد مدل ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

یکی از خودروهای پرفروش کمپانی ژاپنی هوندا مدل سدان آکورد است. برای اولین بار هوندا آکورد در سال ۱۹۷۶ وارد بازار جهانی شد و توانست از ۲۸ سال گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا باشد. تا به امروز ده نسل از هوندا آکورد به دنیای خودرو معرفی شده است.

هوندا آکورد مدل ۲۰۱۸ در مرداد ماه گذشته رونمایی شد و از شهریور ماه بر روی خط تولید رفت و از آبان ماه راهی بازار آمریکا شد. یکی از ویژگیهای بارز این خودروی جدید مجهز شدن آن به سیستم استاندارد هوندا سنسینگ (Honda Sensing) است. این فناوری به راننده کمک می‌کند تا در مواقعی ضروری هشدارهای لازم مانند خارج شدن از خط رانندگی، ترمز اضطراری یا تنظیم فاصله با خودروهای جلویی، کنترل کروز تطابقی و … را بدهد. به علاوه هوندا آکورد ۲۰۱۸ دارای پیشرانه جدید توربوشارژ ۱.۵ لیتری است که در صورت تقاضای مشتریان می‌توان نسخه پیشرانه توربوشارژ ۲.۰ لیتری را هم سفارش داد.

البته پیشرانه این خودرو را نیز می‌توان به دو نوع گیربکس ۱۰ دنده‌ای اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی متصل کرد. این خودروی زیبا دارای ابعادی به طول ۴۸۵۲، عرض ۱۸۵۰ و فاصله بین دو محور ۲۸۳۰ میلی‌متر است که نشان از جادار بودن آن نسبت به نسل‌های قبلی دارد. برای مثال سرنشینان عقبی خودرو فضای بسیار کافی برای استراحت و نشستن در مسافرت‌های طولانی را دارند و راننده می‌تواند با استفاده از فرمان متحرک ارتفاع و فاصله نسبی خود را با فرمان خودرو تنظیم کند.

ظاهر این خودرو همانند داخل آن بسیار زیبا و شکیل طراحی شده، بطوریکه بسیاری از کارشناسان برای فهمیدن زیبایی این خودرو بودن در کنار آن را توصیه کرده‌اند. همچنین در داخل این کابین سیستم سرگرمی‌ و اطلاعات آن دو سیستم اندروید اتو و اپل کارپلی را پشتیبانی می‌کند و به راننده اجازه کنترل و رانندگی آسان‌تر و ایمن‌تر را می‌دهد. قیمت این خودروی سدان در بازار آمریکا حدود ۲۴ هزار دلار است که نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار قیمت کمتری دارد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا خودروی سدان هوندا آکورد مدل ۲۰۱۸ را بیشتر بشناسید!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.