Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط پیش‌فروش پلکانی محصولات ایران‌خودرو ویژه بهمن ۹۶

به گزارش چرخان، ایران‌خودرو آخرین شرایط پیش‌فروش همراه با تخفیف خرید محصول ایرانی و هدیه همکاری در تولید از روز یک‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱ لغایت ۹۶/۱۱/۳۰ یا تا زمان تکمیل را آغاز خواهد کرد.

شرایط طرح پیش‌فروش پلکانی محصولات ایران‌خودرو – بهمن ۹۶

در این طرح ایران‌خودرو ۴ مرحله پیش‌پرداخت برای متقاضیان در نظر گرفته است که به شرح زیر است.

مبلغ دریافتی تمام محصولات ایران‌خودرو به غیر از دو خودروی دنا و پژو پارس در این طرح در مرحله اول (زمان ثبت‌نام) ۶ میلیون تومان است. مرحله دوم پرداخت در اردیبهشت ۹۷ است که مبلغ مورد نظر ۵ میلیون تومان خواهد بود، مرحله سوم نیز مبلغ ۴ میلیون تومان است که در تیر ۹۷ اخذ می‌شود و مرحله چهارم در شهریور ۹۷ مبلغ ۳ میلیون تومان دریافت خواهد شد. مبلغ مابه‌التفاوت در زمان صدور دعوت‌نامه از مشتریان گرفته خواهد شد. تخفیف خرید محصول ایرانی و هدیه همکاری در تولید نیز بسته به خودروی انتخابی مورد نظر متفاوت است.

برای خرید دو خودروی دنا و پژو پارس مبلغ پیش‌پرداخت در مرحله اول (زمان ثبت‌نام) ۱۰ میلیون تومان است و در مرحله دوم (اردیبهشت ۹۷) ۵ میلیون تومان اخذ خواهد شد و در مرحله سوم (تیر ۹۷) مبلغ ۴ میلیون تومان همچنین در مرحله چهارم (شهریور ۹۷) مبلغ ۳ میلیون تومان از متقاضیان دریافت خواهد شد.

نکات مهم

  • تخفیف خرید محصول ایرانی صرفا در صورت واریز نقدی مابه‌التفاوت در مهلت تعیین شده در دعوت‌نامه و دریافت خودرو پرداخت می‌گردد و در صورت منقضی شدن دعوت‌نامه یا انصراف قرارداد قابل قبول نیست.
  • هدیه همکاری در تولید نیز در تنها بعد از صدور دعوت‌نامه و دریافت خودرو پرداخت قبول است و پرداخت این هدیه در قراردادهای انصرافی نیز مشروط به صدور دعوت‌نامه می‌باشد.
  • امکان صلح در این طرح یک‌مرتبه قابل‌قبول است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.