Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد تهران؛ آغاز صعود! (10 بهمن 96)

به گزارش چرخان، خودروهای داخلی که این روزها توسط شرکتهای خودروساز ایرانی به مناسب دهه فجر دارای شرایط فروش ویژه‌ای هستند، در بازار آزاد با حجم خوبی معامله می‌شوند و مشتریان زیادی برخلاف بازار خودروهای خارجی وجود دارد که به دلیل افزایش قیمت خارجی‌ها و نزدیک شدن به پایان سال، روز به روز نیز بیشتر شده و قیمت خودروهای داخلی نیز در بازار آزاد دارای کف ثابتی شده که بعضا دچار افزایش‌هایی نیز شده است.

طبق آخرین گزارش‌ها از قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد قیمت بسیاری از محصولات پرفروش ارزان قیمت داخلی در بازار، افزایش حداقل 200 هزار تومانی را تجربه کرده‌اند که با توجه به حجم خرید و فروش‌ها و روند صعودی آن و ذهنیت مردم نسبت به بازار اواخر بهمن و اوایل اسفند، پیش بینی‌ها از آغاز صعود قیمتی قیمت خودروهای داخلی خبر می‌دهند.

سایپا

طبق بررسی‌های صورت گرفته سایپا 131 در بازار آزاد با قیمت 22 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سایپا 132 نیز با 200 هزار تومان قیمت بالاتر از مدل 131 به مشتریان عرضه می‌شود. تیبا صندوقدار نیز با قیمت 26 میلیون و 200 هزار تومان و تیبا 2 نیز با قیمت 29 میلیون تومان در بازار تهران قابل خریداری است.

سمند ال‌ایکس دیگر محصول پرفروش داخلی است که با قیمت 32 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار معامله می‌شود. سمند سورن دیگر مدل این خودروی ایرانی است که با قیمت 41 میلیون 700 هزار تومان قیمت خورده است. دنا نیز با قیمت 44 میلیون تومان و دنا پلاس محصول جدید ایران خودرو با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان توسط فروشندگان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار ایرانی که بیشترین حجم معاملات بازار را نیز در اختیار دارد، پژو 405 جی‌ال‌ایکس است که با قیمت 30 میلیون و پانصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

پژو پارس با رنگ سفید در بازار تهران با قیمت 41 میلیون و پانصد هزار تومان و پژو 207 اتوماتیک نیز با قیمت 53 میلیون تومان به دست مشتری می‌رسد.

پژو 206 تیپ 5 دیگر خودرو از سری محصولات پژویی ایران‌خودرو است که با قیمت 38 میلیون و نهصد هزار تومان جزو خودروهای با قیمت مناسب بازار است. پژو 206 صندوقدار با تفاوت حدودا یک میلیون تومانی به نسبت مدل هاچ بک، با قیمت 39 میلیون و نهصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

دو خودروی آخر این گزارش نیز مدلهای مختلف رنو تندر 90 است که در دو مدل ساده و پلاس عرضه می‌شود. قیمت رنو تندر 90 در بازار تهران 41 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت تندر 90 پلاس 53 میلیون و 300 هزار تومان است که از خودروهای قیمت بالای خودروهای پرفروش داخلی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.