Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویر جاسوسی از کیا سول 2019

در سال 2009 خودروی کیا سول معرفی شد؛ اما همواره از این خودرو به عنوان یک دست آورد عجیب از جانب خودروسازان کره‌جنوبی یاد شده است. بخشی از توجهات به خودروی کیا سول به دلیل کمپین تبلیغاتی hip hamster marketing بود؛ اما باید توجه داشت که ظاهر کیا سول به عنوان یک کراس‌اوور کوچک مورد توجه کارشناسان و خریداران قرار گرفت.

اکنون موقعیت مناسبی برای کمپانی کیا فراهم شده است که همانند سایر خودروسازان جهان؛ ظاهر و مشخصات SUVهای خود را تغییر دهد. بنابراین کیا به سراغ مدل سول رفته و در صدد معرفی مدل 2019  آن است.

به تازگی تصاویر جاسوسی مختلفی از مدل 2019 کیا سول منتشر شده است. در این تصاویر ما متوجه می‌شویم که با یک خودروی جدید و کاملا متفاوت روبرو هستیم. شکل و شمایل کلی کیا سول 2019 تغییر چندانی نداشته؛ اما می‌توان فهمید که طراحی چراغ‌های عقب کاملا متحول شده است. این اتفاق نشان می‌دهد که شایعات مربوط به ساخت مدل AWD کیا سول واقعیت دارد. در واقع کیا سول جدید براساس طراحی کانسپت Trail’ster ساخته شده است. کانسپت مذکور در سال 2015 رونمایی شده بود و براساس آن می‌توان به استفاده از یک پلتفرم جدید برای ساخت مدل 2019 کیا سول پی برد.

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با پیشرانه‌های کیا سول 2019 منتشر نشده است؛ اما می‌توان حدس زد که این خودرو احتمالا از یک پیشرانه 1.6 لیتری با توان 130 اسب‌بخار در مدل پایه استفاده خواهد کرد. همچنین احتمال عرضه کیا سول 2019 با پیشرانه‌ 2 لیتری معمولی و یا مجهز به توربوشارژ وجود دارد. بنابراین توان پیشرانه کیا سول در صورت مجهز بودن به یک موتور 2 لیتری؛ 161 و 201 اسب‌بخار بوده و برای انتقال قدرت به چرخ‌های کیا سول از یک گیربکس دوکلاچ هفت سرعته استفاده می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که فناوری‌های مورد استفاده در کیا سول فعلی بروزرسانی شده‌اند. مدل فعلی این خودرو تجهیزاتی مانند هشدار خروج از خط حرکتی و ترمزهای اضطراری خودکار را در مدل‌های بالاتر را دارا بوده و با توجه به وجود حسگرهای مختلف در نمونه اولیه کیا سول؛ احتمال افزودن ویژگی رانندگی مستقل در مدل‌های جدید این خودرو وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.