مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش فوری و پیش‌فروش برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی‌سی برای اولین‌بار ویژه دهه فجر ۹۶ اعلام شد!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی‌سی و گیربکس جدید، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۹۶ برای اولین بار تولید و به متقاضیان عرضه خواهد شد.

شرایط فروش فوری، پیش‌فروش و فروش اقساطی محصولات پارس‌خودرو ویژه دهمه فجر ۹۶


مدیر بخش معاونت بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا، رضا سبکروح در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

شرکت خودروسازی سایپا در جهت حفظ و افزایش سهم خود از بازار خودرو کشور، با تولید برلیانس سری ۳۰۰ و برلیانس کراس همراه با موتور ۱۶۵۰ سی‌سی و گیربکس جدید، از ابتدای اسفند‌ماه سال ۹۷ به متقاضیان عرضه خواهد شد. همچنین وی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته برای تغییرات در قلب برلیانس (موتور و گیربکس) شرکت پارس‌خودرو با همکاری برلیانس و شرکت کره‌ای هیوندایی پاورتک آزمایش‌ها و تحقیقات بسیاری در این خصوص انجام گرفته‌ است.

وی همچنین تصریح کرد:

موتور و گیربکس جدید با آب و هوای کشور منطبق شده و تمام استانداردهای مربوطه را با موفقیت کسب کرده و این موتور منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است.

شایان ذکر است که فروش فوری و پیش‌فروش خودروهای برلیانس سری ۳۰۰ و برلیانس کراس از فردا ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۵ تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد است. امکان صلح در این طرح ۱ بار است.
ثبت‌نام به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور امکان‌پذیر خواهد بود. برای اطلاع از آخرین آگهی شرایط فروش این شرکت اینجا کلیک کنید.
زمان تحویل خودروها بسته به انتخاب متقاضیان در فروردین و ادیبهشت‌ماه سال ۹۷ خواهد بود.

تغییرات اعمال شده در خودروی برلیانس 

پارس خودرو به منظور احترام به مشتریان ارجمند و ارتقا کیفیت، خانواده برلیانس سری 300 و برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقا یافته به بازار عرضه می‌کند. حاصل همکاری شرکت‌های پارس‌خودرو، برلیانس و شرکت کره‌ای هیوندایی پاورتک گیربکس و موتور جدید با آب و هوا و شرایط جاده‌ای کشور کالیبره شده است. و تمام آزمایش‌های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را نیز با موفقیت به پایان رسانده است. موتور 1650 سی‌سی جدید علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه‌های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو 5 است.تغییرات صورت گرفته سبب شده تا قدرت موتور خودرو ۱۱ اسب بخار افزایش پیدا کند، یعنی توان پیشرانه از ۱۰۳ اسب بخار به ۱۱۴ اسب بخار ارتقا یافته است. و با تغییر ضرایب دنده به میزان 15 درصد شتاب خودرو افزایش یافته است. و همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب دار بهبود زیادی داشته است. همچنین امکانات آپشن، پاورسانروف وکروز کنترل(ویژه برلیانس کراس) در نظر گرفته شده است.

 

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا