Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فروش اقساطی ام‌وی‌ام X22 ویژه دهه فجر ۹۶ اعلام اعلام شد!

به گزارش چرخان، شرکت مدیران‌خودرو شرایط فروش اقساطی شاسی‌بلند X22 را ویژه دهه فجر ۹۶ با مدل ۲۰۱۷ در سه تیپ ساده، اکسنت و اسپرت با نسخه دستی و اتوماتیک تا زمان تکمیل ظرفیت به متقاضیان عرضه خواهد کرد. قیمت مصوب خودروی X22 در تیپ‌های ساده، اسپورت و اکسنت با نسخه دستی به ترتیب معادل ۶۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، ۶۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و ۶۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان به صورت شرایط اقساطی منعطف عرضه می‌شود.

شرایط فروش اعتباری چری تیگو۷ با مدل ۹۷ توسط مدیران‌خودرو اعلام شد!

مدیران‌خودرو در شرایط فروش اقساطی، بازه‌ پرداخت منعطف برای متقاضیان این شاسی‌بلند در نظر گرفته است.
در شرایط فروش اقساطی با بازه پرداخت  ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماهه مبلغ پیش‌پرداخت ۵۰ درصد از قیمت نهایی برای سه تیپ ساده، اکسنت و اسپرت با گیربکس ساده به ترتیب مبلغ ۳۰ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان، ۳۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و ۳۱ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان خواهد بود. همچنین ۵۰ درصد از مبلغ نهایی به صورت وام برای خرید این خودرو در نظر گرفته شده است.

اما برای خودروی X22 با گیربکس اتوماتیک در سه تیپ ساده، اکسنت و اسپورت مبلغ پیش‌پرداخت در شرایط فروش اقساطی به ترتیب ۳۴ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان، ۳۵ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و همچنین ۳۵ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان است که در تمام بازه‌های پرداختی ممکن این مبلغ یکسان خواهد بود. همچنین مبلغ وام در نظر گرفته شده ۵۰ درصد از کل قیمت خودرو خواهد بود.

در شرایط فروش اقساطی نرخ بهره در بازه پرداخت ۱۲ ماهه بدون سود، بازه پرداخت ۱۸ ماهه ۱۴ درصد، بازه پرداخت ۲۴ ماهه ۱۶ درصد، بازه پرداخت ۳۰ ماهه ۱۸ درصد و همچنین در بازه پرداخت ۳۶ ماهه ۱۸ درصد اعلام شده است. زمان تحویل خودروها به صورت فوری از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شده است. شایان ذکر است که سود انصراف ۱۶ درصد است اما مدیران خودرو در این طرح جریمه تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان را ۲۰ درصد اعلام کرده است که قابل توجه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.