Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فیس‌لیفت جیپ چروکی مدل ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد

کمپانی جیپ به تازگی در نمایشگاه خودرو دیترویت، فیس‌لیفت شاسی‌بلند چروکی را برای بازار بریتانیا رونمایی کرد که از نظر پیشرانه قوی‌تر و طراحی زیباتر شده است. این مدل از سال ۱۹۸۴ میلادی وارد بازار جهانی شد و توانسته تا به امروز در کشورهای مختلف خریداران زیادی داشته باشد. این نسخه جدید قرار است که در نیمه دوم یا اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود.

یکی از تفاوت‌های این فیس‌لیفت با نسخه‌های دیگر طراحی جلو و عقب کاملا متفاوت است که کشیده شده و فرد می‌تواند مانند آینه تصویر خود را روی کاپوت یا درب صندوق عقب ببیند؛ به علاوه مهندسان جیپ هماهنگی کاملی بین چراغ‌های باریک و کشیده LED در جلو و عقب خودرو برقرار کرده‌اند. البته بعضی از کارشناسان خودرو، این طراحی جدید را شبیه به خودروی واکسهال کراس‌لند X توصیف کرده‌اند.

فیس‌لیفت جدید جیپ چروکی مجهز به پیشرانه بنزینی ۶ سیلندر با گنجایش‌های ۲.۴ یا ۳.۲ لیتری است ولی این گروه خودروسازی تکنولوژی جدید پیشرانه چهار سیلندر روشن-خاموش توربوشارژ ۲.۰ لیتری را هم برای انتخاب علاقه‌مندان قرار داده‌اند. این پیشرانه جدید می‌تواند ۲۶۷ اسب بخار قدرت خروجی و حداکثر گشتاور ۲۹۶ پوند فوت داشته باشد که بسیار شبیه نسخه‌های قوی ۶ سیلندر Pentastar است.

در داخل کابین و یا خارج فیس‌لیفت جیپ چروکی انواع و اقسام تکنولوژیها را می‌توان مشاهده کرد که شامل سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم هشدار خارج شدن از خط رانندگی، سیستم کمک پارک کردن، کروز کنترل تطابقی و سیستم هشدار برخورد به خودروهای جلویی یا حفظ فاصله با اشیا پیرامون خودرو است. سیستم چهار محوره این جیپ به‌روزرسانی شده که با نام Active Drive I استاندارد رونمایی شده است که در هماهنگی کامل با پیشرانه‌های اتوماتیک هست. البته برای بازار بریتانیا تریم‌ها و نسخه‌های مختلف از این فیس‌لیفت با قیمت‌های متفاوت به فروش خواهد رسید ولی بسیاری از کارشناسان قیمت تقریبی این خودروی زیبا را حدود ۳۰ هزار دلار تخمین زده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.