مکمل بنزین
مشاوره خرید

مظنه خودروهای لوکس در بازار خودروها تهران + جدول قیمتها

به گزارش چرخان، بازار خودروهای لوکس خارجی که یک بازار کاملا متفاوت نسبت به سایر بازارها در کشورمان است، این روزها با ثبات نسبی در حال فعالیت بوده و قیمت خودروهای موجود در این بازار، با نوسان‌های نسبتا اندکی به مشتریان عرضه می‌شود.

در گزارشی که سایت اقتصادآنلاین از بازار خودروهای لوکس خارجی منتشر کرده است خودروی پورشه باکستر با قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین پورشه ماکان با قیمتی معادل 990 میلیون تومان و نسخه توربو این خودرو نیز با نرخ یک میلیارد و 150 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

بنز ای 200 با ظاهر جدید و مدل 2017 نیز با قیمت 940 میلیون تومان و نسخه 250 این خودرو با 10 میلیون تومان قیمت بالاتر به مشتریان فروخته می‌شود.

مازراتی گبیلی نیز با کاملترین آپشن‌های موجود در سال 2015 با قیمت دو میلیارد و 250 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مازراتی کواتروپورته دیگر خودروی نجومی بازار خودروهای لوکس است که با قیمت دو میلیارد و 330 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. این مدل از برند مازراتی گرانترین خودروی این لیست است.

دیگر خودروی موجود در این لیست آلفارومئو مدل 2016 است که با قیمت 950 میلیون تومان جزو ارزان قیمت‌های بازار خودروهای لوکس در تهران است. مدل 2015 این خودرو نیز با 100 میلیون تومان قیمت پایین‌تر، با قیمت 850 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودروهای برند BMW نیز در مدلهای 2015 و 2016 با قیمت‌هایی در حدود یک ملیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نکته قابل ذکر اینکه قیمت‌های مذکور به صورت میدانی و کف قابل خرید بوده و طبیعتا تفاوت قیمت در مناطق مختلف وجود خواهد داشت که نهایتا تا 5 درصد نوسان خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا