مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی فیس‌لیفت هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو شیکاگو

هفته آینده در نمایشگاه خودروی شیکاگو، کمپانی هیوندای فیس‌لیفت خودروی هیبریدی سوناتا مدل ۲۰۱۸ را رونمایی خواهد کرد. مدل ۲۰۱۸ سدان سوناتا سال گذشته در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش درآمد و توانست توجه بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند.

در حال حاضر هیوندای جزئیاتی از این فیس‌لیفت هیبریدی منتشر نکرده ولی تا آنجایی که ما می‌دانیم طراحی سوناتا با سوخت بنزینی دارای سپر جلوی اسپرت با شبکه توری کشیده‌تر است. سدان هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۸ چراغ‌های عقب جدید دارد و لوگوی سوناتا روی درب صندوق عقب خودرو به بزرگی نوشته شده و خودنمایی می‌کند.

در داخل کابین نیز فرمان سه پره چرمی با انواع تجهیزات و آپشن‌های کنترل نصب شده است. بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند این فیس‌لیفت جدید مجهز به سیستم سرگرمی و اطلاعات به روز شده با سیستم نویگیشن پیشرفته‌تر خواهد بود.

به احتمال زیاد هیوندای سوناتای هیبریدی جدید دارای سیستم تشخیص نقاط کور و هشدار دهنده کنترل فاصله بین اشیای محیط است و قطعا این فیس‌لیفت جدید سیستم هشدار خروج از لاین و سیستم پیشرفته قرار گرفتن در لاین را خواهد داشت.

تا به امروز صحبتی درباره پیشرانه و مشخصات فنی این خودرو نشده ولی نسخه‌های موجود حال حاضر دارای پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۲.۰ لیتری به همراه موتور الکتریکی با باتری لیتیوم-یونی قدرت ۲۷۰ ولت هستند. این پیشرانه می‌تواند خروجی این خودروی سدان را به ۱۹۳ اسب بخار (۱۴۳ کیلووات) برساند. از لحاظ مصرف سوخت این خودروی جدید در جاده‌های شهری ۳۹ مایل بر گالن و در جاده‌های بین شهری ۴۵ مایل بر گالن می‌سوزاند و سوخت ترکیبی آن ۴۲ مایل بر گالن خواهد بود.

انتظار می‌رود کمپانی هیوندای به غیر از رونمایی از خودروی هیبریدی سوناتا، برنامه جدید تولید پیشرانه‌های اسپرت را اعلام نماید و با توجه به اعلامیه پارسال در مصاحبه‌های مطبوعاتی خود، برنامه بیمه خریداران خودروهایش را به‌روزرسانی کند. برای خبرهای بیشتر از محصولات هیوندای همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا