Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

روزهای پر کار نگین خودرو در گرگان؛ از تست درایو کولئوس تا رونمایی از مگان 2018

به گزارش چرخان، شرکت نگین خودرو نمایندگی رسمی محصولات رنو فرانسه در کشورمان با نمایندگی جلالی خود در نمایشگاه خودروی گرگان حضور یافته که در این نمایشگاه خودروی مگان 2018 را رونمایی کرده و برای بعضی از محصولات خود تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته بود.

نگین خودرو محصولاتی مانند رنو تلیسمان، کولئوس و داستر را در معرض نمایش گذاشته و خریدارانی که از طریق این نمایشگاه قصد خرید این خودروها را داشتند، توانستند با یک درصد تخفیف ویژه نمایشگاه، این محصولات باکیفیت (و البته گران!) را خریداری کنند. این مقدار از تخفیف با توجه به قیمت خودروها رقم قابل توجهی است که حتی متقاضیان خرید این خودرو در سایر شهرها را نیز به وسوسه انداخت که به گرگان سفر کنند و از تخفیف خوب نگین خودرو بهره بگیرند.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت در نمایشگاه که اتفاقا حضور فعالی را داشت، رونمایی از مگان 2018 بود که سر و صدای زیادی نیز در نمایشگاه به پا کرد. مردم گرگان که حضور خوبی در این نمایشگاه داشتند، استقبال خوبی از مگان جدید رنو انجام دادند و بازخوردهای نگین خودرو نیز این موضوع را تایید می‌کند.

مگان2018 از پیشرانه 4 سیلندر 1.2 لیتری توربو برخوردار بوده و جزو طراحی‌های نوین شرکت رنو فرانسه است که با 137 اسب بخار قدرت، گیربکس اتوماتیک، صفحه‌نمایش 10 اینچی مرکزی، سیستم Multi-Sens، نشانگر‌های دیجیتال پشت فرمان با طراحی زیبا، ایربگ‌های کامل و با کیفیت، سیستم صوتی جدید و… رونمایی شده است.

داچیا (رنو) داستر

از دیگر خدمات نمایندگی رسمی رنو فرانسه در ایران در این نمایشگاه، حضور سرویس جدید این شرکت در محل نمایشگاه بود که به شرکت کنندگان ارایه سرویس می‌کرد. نگین سرویس که از جمله خدمات جدید نگین خودرو است به صورت کاملا رایگان، تمامی خودروهای رنوی شرکت گنندگان را بازدید کرده و اقدامات لازم را انجام می‌داد.

از دیگر اقدامات هیجان انگیز نگین خودرو در این نمایشگاه تست درایو رایگان رنو کولئوس بود که علاقه‌مندان زیادی داشت و افرادی زیادی برای این کار ثبت‌نام کردند. این تست درایو در محل نمایندگی جلالی نگین خودرو برگزار شد و علاقه‌مندان توانستند به صورت واقعی این خودروی فوق‌العاده رنو را تست کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.