مکمل بنزین
مشاوره خرید

خودروهای صفر که با نقدینگی کمتر از 30 میلیون تومان می توان خرید

به گزارش چرخان، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که لزوما برای اینکه بتوانند یک خودرو با کیفیت سوار شوند باید پول زیادی داشته باشند و یا اینکه از خودروهای دسته چندم خودروهای گران قیمت استفاده کنند ولی اگر اهل ریسک و دردسرهای خودروی دسته چندم نیستید، پیشنهاد می‌کنیم این گزارش جالب از بازار خودروهای صفر تهران را که با قیمت زیر 30 میلیون تومان معامله می‌شوند، توجه کنید.

اولین خودرو از خوردوهای صفر در حدود قیمت 30 میلیون تومان پژو 405 GLX است که در حال حاضر در بازار آزاد با قیمت 30 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. البته نوسان قیمتی تا 500 هزار تومان بالاتر از این قیمت نیز وجود دارد که با کمی چانه زدن می‌توانید قیمت را بشکنید.

خودروهای صفر

سایپا 111 دیگر خودرویی است که می‌توانید مدل صفر آن را با نقدینگی در حدود 24 میلیون تومان خریداری کنید. قیمت کارخانه این خودرو حدود 21 میلیون و پانصد هزار تومان است که موعد تحویل فوری ندارد. البته تنوع رنگی این خودرو در بازار آزاد با قیمتی بالاتر از رنگ سفید فروخته می‌شود.

سایپا 131 دیگر خودروی خانواده پراید در ایران است که در حال حاضر با قیمتی در حدود 21 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. سایپا 132 نیز با 500 هزار تومان افزایش نسبت به 131، با قیمتی در حدود 22 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

سایپا 151 که مدل وانت پراید است در بازار آزاد با قیمتی در حدود 21 میلیون و پانصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. تیبا صندوقدار نیز در بازار آزاد 26 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و نوع دوگانه این خودرو با قیمتی در حدود 28 میلیون تومان قابل خریداری است.

سایپا خودروهای صفر

ساینا آخرین مدلی است که در سری خودروهای زیر 30 میلیون تومان بوده که مشتریان می‌توانند به صورت صفر آن را خریداری کنند. این خودرو نیز با قیمتی در حدود 29 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

البته باید توجه کنید که طبیعتا برای بسیاری از مردم، استفاده از خودروهای صفر که حداقل 18 ماه گارانتی دارند، گزینه بهتری نسبت به سایر خودروهایی است که امکان استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتها را ندارد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا