مکمل بنزین
گوناگونخبر

با بدترین ماشین جهان آشنا شوید!

اتومبیل‌های زیادی در جهان وجود دارند که یکی از بهترین‌ها هستند اما در مقابل خودرو‌های نامناسب بسیاری نیز به چشم می‌خورد. خودرو‌هایی که هر کدام در بخش خاصی دارای مشکلاتی هستند. اما اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا با بدترین خودرو جهان آشنا شویم. پس همراه چرخان باشید.

The-Dumbest-Car-of-All-Time

این اتومبیل که Hoffman نام دارد بعد از جنگ جهانی دوم در آلمان ساخته شده و گویا طراحان آن نیز در ساخت بخش‌های مختلف این محصول تنها دو انتخاب داشتند و آن نیز بد و بدترین بوده است. زیرا در هر قسمتی از این ماشین می‌توان مشکلات زیادی را دید اما در مقابل بخش‌های جالبی نیز دارد. برای مثال شیشه‌های خودرو دارای وسیله‌ای شبیه به کمربند شلوار هستند که سوراخ دارد و در فواصل مختلف می‌توان شیشه را پایین آورد.

این اتومبیل 6 اسب بخار قدرت دارد و البته برای استفاده از این قدرت نیز می‌بایست مقداری وزن کم کنید تا بتوانید درون خودرو جا شوید؛ بهتر است سخن را کوتاه کنیم و در کنار شما به تماشای ویدیو بدترین اتومبیل جهان بنشینیم.

[aparat]vLHCx[/aparat]

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا