مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

دنیای متفاوت خودرو میلیاردرهای ایرانی؛ تعداد صفرشان شمردنی نیست!

به گزارش چرخان، بازار خودروهای صفر و کارکرده در ایران دارای اخبار و گزارش‌های متفاوتی است که هر کدام یک وجه منطقی و طبیعی از بازارها هستند که هر خبری از آنها برای بسیاری از مردم جالب و در اغلب موارد قابل استفاده است ولی یکی از بازارهای خاص خودرویی، بازار خودروهای میلیاردی است که آگهی دهنده و خریدار، میلیاردرهایی هستند که دغدغه‌های متفاوت‌تری از دیگر افراد حاضر در بازار خودرو دارند. رقم‌های رد و بدل شده در بازار خودروهای میلیاردی رقم‌هایی هستند که برای شمردن صفرشان باید حواس جمع کرد تا مبادا یک رقم کم و زیاد شود!

حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی برای خرید یا فروش خودرو به نیازمندی‌های روزنامه یا سایتهای نیازمندی آنلاین مراجعه کرده‌اید وقتی به آگهی یا بخش خودروهای میلیاردی رسیدید سریعا آن را رد کرده و به بخش‌های دیگر مراجعه کرده‌اید. البته این لزوما به معنی نداشتن پول و امکان خرید خودروهای لوکس نیست، بلکه به دلایل مختلف از جمله عدم نیاز و عدم تمایل برای هزینه کرد سنگین برای خرید خودرو و یا عدم توانایی برای تامین هزینه‌های جانبی، قید خرید خودروهای لوکس را زده باشید ولی طبیعتا انتشار روزانه دهها آگهی پیرامون خودروهای لوکس و میلیاردی نشان می‌دهد این بازار زنده است و افرادی هستند که تنور این بازار پرهیاهو را داغ نگه داشته‌اند!

کوچکتر کردن گروهی از خودروها توسط هنرمندی فرانسوی!

وجود همچین بازاری نشان می‌دهد که عده‌ای در کشورمان هستند که دغدغه‌هایی کاملا متفاوت نسبت به همه مردم کشور داشته و نگرانی‌هایشان پیرامون خودرو حول این موضوع یا سوال و یا مشکل میچرخد که: اگر از خودروی میلیاردی خودم خسته شدم، چه خودروی دیگری را بخرم؟

اما در ادامه شاید سر زدن به بازار این خودروها و اعلام قیمت بعضی از این خودروهای لوکس میلیاردی خالی از لطف نباشد! بیایید باهم برای دقایقی هم که شده، دغدغه میلیاردرهای ایرانی را برای انتخاب یک خودروی مناسب “میلیارد تومانی” تجربه کنیم!

مرسدس بنز AMG E63 S تیون شده، قدرتی فراتر از بوگاتی ویرون دارد!

گرانترین‌ها !

اگر بخواهیم برای گران‌ترین خودروهای رده میلیاردی‌ها یک بازه تعیین کنیم، با توجه به منابع موجودمان که سایتهای نیازمندی آنلاین است، می‌توانیم رده قیمت بالای 2 میلیارد را برای این توصیف انتخاب کنیم!

لندرور، رنجرور 2017‏ نا قابل 3,000,000,000 تومان!

اولین خودرویی که در این گزارش به آن می‌پردازیم خودروی  لندرور، رنجرور‏ مدل 2017 است که به صورت صفر و با گیربکس اتوماتیک حتی بدون رنگ! به مشتری واگذار می شود. فروشنده از عدم امکان تخفیف گفته و هر گونه چانه زنی برای خرید را نیز ممنوع کرده است!

لندرور، رنجرور ایووک 2017 با قیمت 2,800,000,000 تومان!

گویا فروشنده این خودرو نیز همان فروشنده متمول خودروی قبلی است که کماکان مصمم است خودروهای نجومیش را بدون تخفیف بفروشد! حتی امکان تعویض خودرو با ملک را نیز رد کرده و صرفا به دنبال معامله نقد است.

بنز، کلاس S‏ ، S500 مدل 2014 با قیمت 2,700,000,000 تومان!

سومین خودروی لیست میلیاردی‌های بازار تهران، متعلق به برند بنز است که فروشنده با توضیحاتی پیرامون خودرو گفته است که خودرو 24 هزار کیلومتر کار کرده است. از جمله ویژگی‌هایی که در بخش توضیحات این آگهی گفته شده است فول5کلیدFirst class بودن آن است!

پورشه، کاین‏، توربو مدل 2014 با قیمت 2,700,000,000 تومان!

نوبتی هم باشد نوبت برند پورشه است که در لیست گرانترین‌ها ظاهر شود که طبیعتا حضور پورشه کاین توربو جزو خودروهایی است که مستحق این عنوان است! کارکرد 3000 کیلومتری، بدون رنگ بودن، اتوماتیک بودن و فول کامل با برمستر پاور کیت – ترمز سرامیکی هوک عقب برقی توضیحاتی است که فروشنده برای یک معامله حدود 3 میلیاردی کافی دیده است!

مازراتی، کواتروپورته‏، ساده با مدل 2014 و قیمتی معادل 2,600,000,000 تومان!

مگر می‌شود که صحبت از میلیاردی‌ها باشد و اسمی از برند مازراتی در میان نباشد؟ این خودروی آگهی شده در یکی از سایتهای نیازمندی 17 هزار کیلومتر کارکرد داشته است و بدون رنگ بوده و  فروشنده مدعی است تنها رنگ موجود این خودرو در ایران است! این فروشنده نیز قصدی برای تخفیف نداشته و قیمت را کاملا مقطوع اعلام کرده است.

لندرور، رنجرور ایووک با مدل 2017 و با قیمت 2,200,000,000 تومان!

این بار نیز پای یک لندرور در میان است! همان فروشنده معروفمان این بار یک لندرور رنجرور ایووک با توضیحات: ” رنجرور چهار در با کیت هامان المان با هداپ و وکیوم در ایران برای اولین بار واخرین بار ” به صورت صفر و بنزینی و اتوماتیک آگهی کرده است که ناقابل برای مشتری 2 میلیارد و دویست میلیون تومان آب می‌خورد.

ب ام و، X5 با قیمت 2,000,000,000 تومان!

می‌دانیم که منتظر بودید نامی از BMW معروف ایرانی‌ها برسد که وقتی می‌خواهند اسم ماشین گران بیاورند، با اعلام برند ب‌ام‌و این کار را انجام می‌دهند ولی جالب است بدانید آخرین خودروی لیست گرانترین‌ها مربوط به این برند است.  خودروی آگهی شده 8000 کیلومتر راه رفته و بنزینی و اتوماتیک است. فروشنده در بخش توضیحات گفته است: “فول کامل – کیت M فابریک تنها X5 با کیت ام فابریک با موتور دست نخورده و سالم فقط مصرف کننده” که در ضمن رنگ نیز ندارد!

 

ارزان‌های میلیاردی !

دومین بخش از گزارش مربوط به خودروهای میلیاردی که البته تعداد زیادی از خودروها و آگهی‌ها را به خود اختصاص داده است، بخش میلیاردی‌ها بین 1 تا 2 میلیارد تومان است!

هامر، H2 مدل 2007 با قیمت 1,600,000,000 تومان

اولین خودرویی که در این لیست به آن اشاره می‌کنیم که شاید اگر پول داشتید آن را خریدید، هامر، H2 است که البته متعلق به چیزی در حدود 11 سال پیش است. فروشنده از پلاک شدن ماشین خبر داده و البته کارکرد 3000 کیلومتری نیز داشته است.

ب ام و، سری 7‏ ، 730li با مدل 2017 و قیمت 1,600,000,000تومان!

اگر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان دارید و نمی‌خواهید که برای خودرویی با مدل 2007 ( همان هامر مورد قبلی ) هزینه کنید، نگران نباشید چرا که می‌توانید با همین مقدار پولی که دارید ب‌ام‌و، سری 7‏ ، 730li با مدل 2017 خریداری کنید. فروشنده در توضیحات به ویژگی‌های خودرو اشاره کرده است:

“4نفره _میز بار _نایت ویژن_۴ماساژور_تلفن_یخچال_سقف جیر-5گرم کن ۴ سرد کن -مانیتور پشت-رینگ 21-چراغ لیزر-وکیوم درب-دوربین 360 درجه–فول رادار -صفعه سرامیکی-سیستم صوتی B&W- کیتm-اسکای لانچ-بلک پکیج-هداپ-صندلی برقی ۱۸ حالته-چوب یات_زیر پایی”

پورشه، ماکان مدل 2018 با قیمت 1,460,000,000 تومان!

اگر علاقه‌مند به خرید دو خودروی قبلی در رنج قیمتی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان نبودید، نگران نباشید چرا که می‌توانید پورشه، ماکان مدل 2018 خریداری کنید. فروشنده این خودرو نیز توضیحاتی از ویژگیهای خودرو ارائه داده است که نظر مشتریان را جلب کند.

ولوو، XC90‏ ، اینسکریپشن مدل 2017 با قیمت 1,250,000,000 تومان!

دیگر خودروی میلیاردی در سطح ارزان قیمتها خودرویی از برند ولوو است که به صورت صفر عرضه شده و اتوماتیک است. امکاناتی که برای این خودرو در بخش توضیحات ذکر شده، بیشتر شبیه امکانات یک ویلاست تا یک خودرو!

 

ما سعی کردیم از برندهای مختلف قیمتهای خودروهای لوکس را ارائه کنیم تا مظنه قیمت این بازار نیز دستتان بیاید تا مخاطبین لاکچری چرخان نیز بتوانند از مطالبمان استفاده کنند و یک راهنما و مشاوره خرید اختصاصی به آنها نیز ارائه داده باشیم. اگر مشاورهای در زمینه خرید خودروهای میلیاردی لازم داشتید، روی ما حساب کنید!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

    1. سلام هومن عزیز
      خوشحالیم که مورد استفاده قرار گرفته
      ایشالله یه روز از همین ماشینا رو بخری

  1. من ی بوگاتی شیرون مدل سال قبل(۲۰۱۷)میخام فقط بدون رنگ باشه ها وقت ندارم ببرمش نقاشی

    1. سلام مهدیس جان
      ممنون که در چرخان هستی
      تشکر بابت دیدگاهت

      1. ممنون خانوم ذاکری من مهدیس نیستم مهدی هستم اون spdآخرش هم مربوط به کلمه speedبه معنای سرعت هستش

        1. مهدی جان ببخشید که اشتباه کردم.
          به هر حال ممنون از حضور در چرخان
          خوشحال میشیم نظراتت رو در سایر مطالب هم ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا