مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی پورشه GT R3 911 2018!

با انتشار اولین تصاویری که به‌صورت جاسوسی از خودروی جدید پورشه به‌دست‌آمده است انگار زمان معرفی این آلمانی با اصل نسب نیز فرارسیده است. حالا و در سال 2018 ما شاهد محصولی جدید بانام GT3 RS هستیم که تصاویرش در اینترنت دست‌به‌دست می‌شود.

در این تصاویری که شما مشاهده می‌کنید به‌وضوح می‌توان یک خودروی تهاجمی سبزرنگ را که با 20 اسب بخار (15 کیلووات) بیشتر نسبت به مدل قبلی خود در مقابل رقیبان خود قد علم کرده است. این افزایش قدرت به این معناست که یک موتور تنفس طبیعی 4 لیتری 6 سیلندر، هم‌اکنون مسئول ایجاد 520 اسب بخار (383 کیلووات) قدرت در 8,250 rpm(دور بر دقیقه) است.

هنوز در مورد گشتاور تولیدی این موتور قدرتمند چیزی گفته نشده است، اما باید یادآوری کرد که نسخه قبلی این مدل گشتاور 460 نیوتون متری را ایجاد می‌کرد. درحالی‌که GT3 می‌تواند در حالت استاندارد با یک سیستم انتقال قدرت دستی 7 سرعته به همراه یک کلاچ دوگانه اختیاری با همان مقدار دنده همراه شود، نسخه اسپرت تر و درواقع جذاب‌تر این خودرو نیز مانند مدل قبلی به همراه سیستم PDK عرضه خواهد شد.

درنتیجه تغییرات صورت گرفته روی این خودروی عضلانی اسپرت،911 GT3 RS قادر است در عرض 3.2 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل بر ساعت) رسیده که نسبت به مدل قبلی به میزان یک‌دهم افزایش را تجربه کرده است. همچنین نهایت سرعت این آلمانی خوش‌چهره نیز 312 کیلومتر بر ساعت بوده که 2 کیلومتر بر ساعت افزایش داشته است.

علاوه بر تزئین این خودرو با یک موتور 6 سیلندر تخت که توانایی رسیدن به 9,000 rpm را دارد، پورشه سیستم فرمان برای چرخ‌های عقب را به همراه تغییراتی ملاحظه‌کارانه برای آئرودینامیک این خودرو قرار داده است.

این تغییرات شامل دریچه‌های هوای NACA-Styled، تغییر قیافه سپر جلو به همراه دریچه‌های هوای متفاوت برای بهینه کردن جریان ورودی و خروجی هوا، و همچنین سپر عقب بهینه‌شده که جریان خروجی هوا را افزایش داده و باعث افزایش ضریب آئرودینامیکی می‌شوند.

همچنین باله‌ عقبی 911 GT3 RS نیز با تغییراتی همراه شده است. چراغ‌های عقب نیز نسبت به مدل قبلی با تغییرات کوچکی در پشت خودرو، خودنمایی می‌کنند. لاستیک‌های جلویی نیز 20 اینچی بوده و لاستیک‌های عقب 21 اینچی برای این خودروی جذاب تدارک دیده‌ شده‌اند.

با یک هزینه اضافی، پورشه،2018 GT3 RS را به همراه حق انتخاب‌هایی مانند کمربندهای ایمنی 6 نقطه‌ای، دستگاه خاموش‌کننده آتش و همچنین یک میله محافظ دایروی آلومینیومی همراه کرده است.

بااینکه تصاویر گرفته‌شده از داخل اتاقک این پورشه هنوز در دسترس نیست، باید در داخل اتاقک آن صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای به همراه پوسته‌ای از جنس فیبر کربن و همچنین مواد به‌کاررفته‌ای که از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند به‌کاررفته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا