مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای کنا الکتریک با محدوده رانندگی کلاس بالا تا سرعت ۲۹۲ مایل بر ساعت به نمایش درآمد!

کمپانی هیوندای، خیلی وقت نبود که خبر از رونمایی و عرضه محصول جدیدش یعنی هیوندای کنا را رسما رسانه‌ای کرد.

اما به تازگی این کمپانی برای نخستین‌‌بار تیزری از تصاویر محصول نوپای خود (البته با نسخه الکتریک) کنا منتشر کرد. نسخه کنا الکتریک قرار شده است در تاریخ ۲۷ فوریه که خیلی سریع در نمایش موتور ژنو ۲۰۱۸ به نمایش عموم درآید.

در واقع در تیزر تصاویر منتشر شده از کنا چیز زیادی از این خودرو برای بیننده قابل مفهوم نیست. گویا هیوندای قصد دارد با این‌کار هیجان ماجرا را بیشتر کند و حس کنجکاوی علاقه‌مندان و دنبال‌ کنندگان تازه‌های دنیای خودروسازی را برانگیزد. همراه با تصاویر گنگی که تنها در حد طرح بصری کلی کنا (الکتریک) به چشم می‌آید نه بیشتر.

(خوشبختانه با کمی جست‌و‌جو توانستیم عکس واضح‌تری از این خودرو بدست بیاوریم) تکنولوژی جدید و بکار رفته در قسمت پیشرانه الکتریک خودروی هیوندای کنا موجب جلب توجه بسیاری از علاقه‌مندان به جدیدترین محصولات خودروهای اصطلاحا سبز می‌شود. اما رفته رفته اطلاعات پایه و فنی‌ از این خودرو درز پیدا کرد. در ابتدا باید بگوییم که کمپانی هیوندای از محصول جدید خود یعنی کنا الکتریک با دو نسخه متفاوت در قسمت پیشرانه (یکی از قوی‌ترین پیشرانه‌های الکتریک موجود در بازار) عرضه کرده است.

یکی از مهمترین اهداف این کمپانی با عرضه این محصول با محدوده رانندگی کلاس بالا تا سرعت ۲۹۲ مایل بر ساعت (۴۷۰ کیلومتر در ساعت) تحت آخرین مقررات WLTP، که کاری بسیار تحسین برانگیز و مهم است. هیوندای کنا الکتریک جدید نوید یک رانندگی سرگرم کننده و راحت را می‌دهد. و با یک لیست طولانی از فن آوری و تجهیزات فعال ایمنی و رانندگی روز دنیا به کار خود پایان می‌دهد.

هیوندای اعلام کرده است که محصول جدید کنا الکتریک را در تابستان سال جاری به بازار‌های اروپا عرضه خواهد کرد. طبق اعلام مدیران ارشد کمپانی هیوندای، ۲۷ فوریه مشخصات کامل این خودرو منتشر خواهد شد. که چرخان قطعا در اسرع وقت به آن خواهد پرداخت. ناگفته نماند که شرکت کرمان موتور خبر از رایزنی با شرکت هیوندای برای اظافه کردن محصول جدید این کمپانی یعنی کنا به سبد محصولات خود کرده است.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا