مکمل بنزین
شرایط فروش

با پیش پرداخت ۳۰ میلیون تومانی چانگان CS35 بخرید

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر محصولات خود را با قیمت‌های ویژه و تحویل فوری ارائه کرده است. قیمت مصوب شاسی‌بلند چانگان CS35 در شرایط فروش نقدی بهمن ۹۶ معادل ۶۹ میلیون و ۵۷ هزار تومان تعیین شده است و در طی ۱۵ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر متقاضیان این شاسی‌بلند می‌توانند به صورت پیش فروش نقدی یا اعتباری خرید خود را انجام بدهند. در شرایط پیش فروش نقدی می‌بایست ۳۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت‌نام پرداخت کرد؛ سود مشارکت و انصراف نیز به ترتیب برابر ۱۸ و ۱۲ درصد در نظر گرفته شده‌است و تخفیف ۲۹۵۸۰۰ تومانی نیز داده می‌شود. زمان تحویل چانگان CS35 با این شرایط فروردین ۹۷ خواهد بود.

در شرایط پیش فروش اعتباری نیز در زمان ثبت‌نام ۳۰ میلیون تومان متقاضیان پرداخت می‌کنند و می‌توانند ۳۰ میلیون تومان دیگر وام بگیرند و طی ۶ الی ۲۴ ماهه با سود ۰ الی ۲۲ درصد بازپرداخت را انجام دهند. زمان تحویل خودرو نیز اردیبهشت ۹۷ است و به علاوه سود مشارکت و انصراف در این شرایط به ترتیب ۱۵ و ۱۲ درصد تعیین شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت سایپا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا