مکمل بنزین
اپلیکیشنبرگزیده‌ها

بررسی اپلیکیشن بسپار؛ خودرو را بدون آب بشوئید!

بسیاری از استارت‌آپ هایی که تابحال در عرصه کسب و کارهای اینترنتی در کشورمان فعالیتشان را آغاز کرده‌اند اغلب بسیاری از خدمات موجود در دنیای واقعی را به صورت یک سامانه و سرویس واسط در عرصه اینترنت آورده و از طریق واسطه‌گری اینترنتی به موفقیت دست پیدا کرده‌اند. اما در اپلیکیشن بسپار که یک اپلیکیشن بسیار جالب در زمینه کارواش خودروهاست، علاوه بر اینکه ارائه خدمات شست و شوی خودروها را در یک بستر آنلاین آورده است، یک قدم جلوتر رفته و از فناوری‌های بروز برای کاهش مصرف آب نیز استفاده کرده است.

همین موضوع باعث شده به جای اینکه کارواش‌های سنتی طرف قرارداد بسپار باشند، کارواشگر هایی موتورسوار، کارکنان این اپلیکیشن باشند و در هر جایی که مشتری حضور دارد، این خدمات را ارائه کنند. این موضوع به کیفیت سرویس‌دهی کمک کرده چرا که توجیه کارواش‌های سنتی برای ارائه سرویس با کیفیت در محل مشتری کار آسانی نیست!

بسپار، دوست دار طبیعت، عاشق آب!

مهم‌ترین ویژگی اپلیکیشن بسپار خدمات دوستدار طبیعت این گروه است که توانسته‌اند بدون آنکه از مواد مضر برای طبیعت استفاده کنند، کیفیت بهتری از شست و شوی خودر را به مشتریانشان ارائه کرده و نوع جدیدی از این خدمات را در عرصه کسب و کارهای اینترنتی معرفی کنند.

از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده است بسپار به یک اپلیکیشن بسیار مفید و بروز تبدیل شود، عدم استفاده از آب در کارواش آنلاین است. در این اپلیکیشن کار شست و شوی خودروها توسط موتورسوارانی انجام می‌شود که یک جعبه به همراه دارند که در آن مواد پاک کننده و دستمال‌های مناسب شست و شوی ماشین وجود دارد که کارواشگر با استفاده از این جعبه ابزار، در محل مشتری بدون آنکه خودرو تکان بخورد و یا آبی روی آن ریخته شود، شست و شو شده و پاکیزگی آن انجام شود.

البته مقدار کمی آب در پروسه شست و شو استفاده می‌شود ولی اگر بخواهیم با شست و شوی خودروها در کارواش‌های سنتی مقایسه کنیم تقریبا می‌توانیم بگوییم؛ بسپار اصلا از آب استفاده نمی‌کند.

قیمت مقطوع و بدون حواشی!

یکی از مشکلاتی که ما ایرانی‌ها با آن مواجه هستیم، مشکل عدم شفافیت قیمتهاست. بدین صورت که نرخ رسمی کارواش‌ها معمولا بسیار شفاف است ولی چیزی که عملا به صورت مجموع برای شست و شوی خودرو در آخر کار پرداخت می‌شود چیزی فراتر از آنست که ابتدا تصور میشد. به طور مثال به همان اندازه نرخ رسمی باید به کارگر انعام زوری داده شود و یا اینکه در حین کار متوجه می‌شوید که بعضی از خدمات موردنیازتان هزینه جداگانه دارند که قطعا مورد پسندتان نخواهد بود.

اما در بسپار طبق تجربه کاربری ما از این اپلیکیشن همه چیز شفاف است و کاربر صرفا همان مبلغی که در بخش سفارش مشاهده کرده است پرداخت می‎کند. در این بخش توضیحات کاملی برای قیمتها ذکر شده و چیز پنهانی در لیست قیمت وجود ندارد که بعدا توسط کارگر بسپار اعلام شود، به معنای دیگر کاربر دقیقا همان خدماتی که میخواسته را سفارش داده و تحویل می‌گیرد.

اگر باران بیاید، بسپار  دوباره خودروی شما را می شوید!

یکی دیگر از امکانات و قابلیت‌های خوب در اپلیکیشن بسپار گارانتی شست و شو در این اپلیکیشن است. شما اگر سفارش کارواش در این اپلیکیشن داده باشید، و همان روز باران ببارد و خودروی شما کثیف شود، بسپار با ارسال رایگان یک کارواشگر خودروی شما را دوباره خواهد شست تا ضرر شما جبران شود.

بدیهی است که این امکان در هیچ کارواش سنتی وجود نداشته و اتفاقا آنها دوست دارند که پس از خروج شما از محل کارواش دوباره با کثیفی‌های جدید، مهمان آنها باشید!

سرویس‌های متنوع و جذاب برای همه اقشار جامعه

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب بسپار، تنوع سرویسی است که در این اپلیکیشن وجود دارد. کاربران طبق نیاز خود می‌توانند کارواش با سرویس‌های دلخواهشان را سفارش دهند.

در حالت سرویس روشویی ساده، شستشوی کامل بدنه ماشین با شستشوی رینگ‌ها و لاستیک‌ها صورت می‌گیرد. اگر به نظافت داخل خودرو نیز نیاز دارید می‌توانید از سرویس توشویی بسپار استفاده کنید که علاوه بر سرویس‌های روشویی خدماتی همچون نظافت داشبورد و رودری‌ها با اسپری مخصوص، نظافت و جارو کردن داخل ماشین و درزها، شستشوی کف‌پوش‌های ماشین، نظافت و جارو کردن صندوق عقب را نیز به مشتری ارائه می‌دهد.

در سرویس لوکس که روتویی معروف است خدمات کامل شستشوی خودرو ارائه می‌شود که در آن علاوه بر سرویس روشویی خدماتی از جمله: نظافت داشبورد و رودری‌ها با اسپری مخصوص، نظافت و جارو کردن داخل ماشین و درزها، شستشوی کف‌پوش‌های ماشین، نظافت و جارو کردن صندوق عقب، واکس محافظ و براق‌کننده بدنه و سپر ماشین، واکس محافظ و براق‌کننده داشبورد، صندلی‌ها و قطعات پلاستیکی داخل ماشین نیز به مشتری ارائه می‌گردد که به طرز قابل توجهی نسبت به کارواش‌های سنتی کیفیت بسیار بالاتری را به مشتری ارائه می‌دهد.

پرسنل حرفه‌ای بسپار، ویژگی متمایز آن

یکی از نکات قابل توجه در اپلیکیشن بسپار، ارسال افراد حرفه‌ای و آموزش دیده‌ای هستند که با نکات مختلف شستشوی بسپار آشنایی دارند و در سریعترین زمان ممکن می‌توانند هر خودرویی را آماده کنند.این قابلیت از این جهت قابل اهمیت است که در دیگر موارد نسبتا مشابه، صرف ارسال افراد کافی دانسته شده و مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد.

بیشتر بخوانید : بررسی اپلیکیشن ماکسیم؛ از روسیه می‌آییم!

 

امکان ارسال چند سفارش با مدلهای متنوع پرداخت

آخرین ویژگی از ویژگی‌های مهمی که برای اپلیکیشن بسپار می‌توانیم بگوییم امکان سفارش چند کارواشگر به صورت همزمان است. به طور مثال اگر به طور خانوادگی در یکجا هستید و یا چند خودرو دارید و برای تمیز کردنشان نیز عجله دارید و نمی‌خواهید یک نفر همه خودروها را بشوید، می‌توانید با درخواست چند کارواشگر به صورت همزمان، در تحویل خودروهایتان تسریع ایجاد کرده و در اسرع وقت آنها را تحویل بگیرید.

همچنین پس از ثبت سفارش می‌تواند اولا سفارش را برای همان لحظه ثبت کنید که در صورت وجود کارواشگر در اپلیکیشن بسپار، سریعا برای شما ارسال می‌شود و همچنین می‌توانید برای ساعت و روز مشخصی، کارواشگر را رزرو کنید که یک امکان بی‌نظیر است. برای پرداخت هزینه نیز می‌توانید هر زمانی که خواستید از طریق اعتبار آنلاین پرداخت کنید و یا پرداخت هزینه را منوط به حضور و انجام کار شستشوی خودرو نمایید.

اپلیکیشن بسپار چه ضعف‌هایی دارد؟

  • عدم حضور تعداد کافی سرویس‌دهندگان در این اپلیکیشن به وضوح قابل مشاهده است.
  • قیمت خدمات نسبت به کارواش‌های سنتی بالاست. صرف اعلام صرفه‌جویی در آب نمی‌تواند جذابیت زیادی برای کاربران داشته باشد.
  • عدم وجود تخفیفات مناسب برای خودروهای ارزان‌قیمت، به طور مثال هزینه 50 هزار تومانی برای شست و شوی کامل خودرو برای خودرویی مثل پراید هزینه بسیار بالایی به حساب می‌آید. با همین هزینه می‌توان دو مرتبه در کارواش‌های سنتی با کیفیت بسیار بالا خودرو را شست.
  • عدم سرویس‌دهی این اپلیکیشن در شهرهای بزرگ کشور مانند اصفهان، مشهد، تبریز، قم و شیراز

 

برای دانلود اپلیکیشن بسپار از بازار ، کلیک کنید

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا