مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید پراید وانت با نام Pony در کشور یونان؛ عجیب اما واقعی!

به گزارش چرخان، یکی از خبرهایی که امروز در بعضی از رسانه‌ها به صورت فان منتشر شد، خبر تولید یکی از محصولات گروه خودروسازی سایپا در یونان بود که با توجه به اروپایی بودن این کشور و عدم وجود بسیاری از مشکلات دست و پاگیر در آن، تعجب بسیاری از کاربران اینترنتی را برانگیخت! در این خبر که البته با تحقیق‌هایی که انجام دادیم و صحت آن تایید شد، گفته شده بود که پراید وانت توسط یکی از شرکتهای یونانی تولید می‌شود!

پس از جستجوهایی که انجام دادیم متوجه شدیم شرکت نامکو یکی از خودروسازهای کوچک کشور یونان در اقدامی جالب با خرید قطعات پراید وانت از گروه خودروسازی سایپا، اقدام به تولید این خودرو با نام pony کرده است که البته انگار ویروس تولید انواع مختلف خودرو از یک مدل نیز به این شرکت منتقل شده و نامکو پونی را در انواع مختلف سواری و وانت و … تولید کرده است.

یکی از نکات جالب در مورد این خودرو این است که طراحی‌های انجام شده جالب‌تر و متنوع‌تر از تولیدات سایپا بوده و انگار شرکت یونانی سلیقه بهتری در کپی‌برداری داشته است.

بیشتر بخوانید: 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا