مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروهای چینی جدید، مهمان‌های جدید بازار خودرو کشور

به گزارش چرخان، بازار خودروهای چینی در کشورمان پس از تحریم‎های چند ساله اخیر رونق فراوانی پیدا کرده و هر ساله یک برند جدید چینی به بازار خودرو کشور وارد می‌شود که اغلب نیز از کیفیت خوبی برخوردار نیستند ولی بعضی از برندهای واردشده از این کشور، به نسبت سایر خودروهای وارد شده کیفیت خوبی داشتند.

مدیرعامل شرکت آرین‌خودرو پارس که یکی از شرکتهای واردکننده خودرو در کشور ماست در مصاحبه‌ای اعلام کرد: ما می‌خواهیم خودروهای جدید برند جیلی را وارد کشور کنیم که با این اتفاق قطعا تصور و ذهنیت مردم ایران به برندهای خودرو در کشور چین بسیار تغییر خواهد کرد چرا که این خودروها از کیفیت فوق‌العاده خوبی برخوردار هستند و تفاوت زیادی با خودروهای سطح پایین چینی دارند.

خودروهای چینی

رادین پیمان فر مدیرعامل شرکت آرین‌خودرو پارس در ادامه افزود: شرکت آرین‌خودرو پارس با شرکت جیلی قرارداد همکاری منعقد کرده است که طی این قرارداد از سال آتی، محصولات جدید شرکت جیلی به ایران صادر خواهد شد. این خودروها از کیفیت بسیار بالایی برخودار بوده و قطعا کیفیت بهتری نسبت به خودروهای چینی وارداتی و تولیدی در کشور خواهند داشت.

پیمانفر در ادامه افزود: ما در حال حاضر تمامی مراحل مربوط به این قرارداد را انجام داده‌ایم و از هر نظر برای عرضه محصولات جدید جیلی در ایران آماده هستیم ولی وجود بعضی از مراحل قانونی در کشور، باعث شده است که سه ماهه دوم سال 97 را به عنوان بازه قطعی برای ارائه محصولات جیلی در ایران اعلام کنیم.

 

بیشتر بخوانید : عکس های لورفته از SUV جدید جیلی!

 

وی در ادامه با اشاره به قرارداد جیلی و ولوو گفت: با توجه به قراردادی که شرکت جیلی با ولوو منعقد کرده و سهم قابل توجهی از این شرکت را تصاحب کرده است، قطعا می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تولیدات این شرکت داشته باشد که این موضوع با عملی شدن واردات برند جیلی در کشور نیز قابل مشاهده خواهد بود. شرکت جیلی جزو معدود شرکتهای چینی است که به جای صرف زمان برای کسب دانش فنی تولید خودروهای بروز، این تجهیزات و تکنولوژی‌ها را به صورت مستقیم وارد کرده و به همین دلیل جزو شرکتهایی محسوب می‌شود که در کمترین زمان توانسته رشد چشم‌گیری در عرصه ارتقا کیفیت محصولاتش داشته باشد.

خودروهای چینی

پیمانفر در ادامه با اشاره به شرایط لازم برای واردات خودروهای جیلی گفت: اینکه چه مدلی از برند جیلی وارد کشور شود نیازمند بررسی‌های مختلف در مورد شرایط زمان مشخص شده است ولی قطعا این موضوع توجه خواهد شد که محصولات بروز و با کیفیت جیلی وارد کشور شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا