مکمل بنزین
شرایط فروش

رامک خودرو شرایط فروش رکستون جی4 مدل 2018 را اعلام کرد!

به گزارش چرخان، شرکت رامک خودرو، نماینده رسمی و انحصاری شرکت سانگ‌یانگ کره جنوبی در ایران در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش خودروی تازه وارد خود خبر داد. رکستون جی4 مدل 2018 که به تازگی در نمایشگاه خودرو گرگان نیز رونمایی شده بود با شرایط ویژه پیش‌فروش می‌شود!

شرکت رامک خودرو که نماینده رسمی شرکت سانگ‌یانگ کره جنوبی در کشورمان است، با اعلام شرایط پیش‌فروش ویژه خودروی رکستون جی4 مدل 2018، به نقاضای مشتریان این خودروی جدید پاسخ داد.

رکستون جی4 مدل 2018

طبق شرایط اعلام شده توسط شرکت رامک خودرو ، رکستون جی4 مدل 2018 با قیمت قطعی 294 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد که می‌توانند در دو موعد تحویل اردیبهشت و خرداد 97 نسبت به ثبت‌نام خرید این خودرو اقدام نمایند.

مشتری می‌تواند بسته به نیاز و نقدینگی خود با پیش پرداخت 80 تا 150 میلیون تومان ثبت‌نام خود را برای خرید رکستون جی4 مدل 2018 انجام دهد و پس از 30 روز ودیعه دوم که 40 و 50 میلیون تومان بسته به زمان تحویل خودرو است، پرداخت کرده و موعد پیش‌پرداخت سوم در  موعد تحویل خرداد نیز 20 روز پس از پرداخت ودیعه دوم خواهد بود.

رکستون جی4 مدل 2018

رامک خودرو برای خریداران و متقاضیان این طرح پیش فروش، 18 درصد سود در نظر گرفته است که مشتریان می‌توانند در صورت انصراف از سود 15 درصدی این شرکت بهره‌مند شوند. همچنین رامک خودرو، نماینده رسمی و انحصاری شرکت سانگ‌یانگ کره جنوبی در ایران با اعطای هدیه یک تا 4 میلیون تومانی به مشتریان، تخفیف خوبی نیز برای خریداران اولین سری پیش‌فروش این خودرو در نظر گرفته است.

رکستون جی4 مدل 2018 جزو خودروهای شاسی بلند این برند کره ای بوده که نسل چهارم آن به شمار می رود. شاسی مستقل در نسل چهارم نکته ویژه ای است که می توان برای آن اشاره کرد.

این خودرو از گوگل اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی کرده و کاربر قادر به اتصال گوشی هوشمند خود به مانیتور 9.2 اینچی است. نمایشگر موجود در این اتومبیل تصویر 360 درجه اطراف را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید خودرو را پارک و یا از پارک خارج کنید.

بیشتر بخوانید: 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا