مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

با پیش‌ پرداخت ۶ میلیون تومان صاحب پژو ۲۰۶ با مدل ۹۷ شوید! (بهمن ۹۶)

به گزارش چرخان، ایران‌خودرو طبق ابلاغیه‌ای شرایط فروش خودروی پژو ۲۰۶ معمولی را ویژه بهمن ۹۶ تا زمان تکمیل ظرفیت اعلام کرد. طبق این طرح متقاضیان قادر خواهند بود به دو صورت (اقساطی و پیش‌فروش، بسته به شرایط خود) خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

شرایط پیش‌فروش پلکانی محصولات ایران‌خودرو (بهمن ۹۶)

در طرح پیش‌ فروش ایران خودرو، متقاضی می‌بایست مبلغ ۶ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت (در قدم اول) پرداخت کند. هممچنین ودیعه بعدی (۵ میلیون تومان) در تاریخ ۹۷/۲/۱ می‌بایست پرداخت شود. در این طرح سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است. ایران خودرو وعده تحویل این خودرو را در ۹ ماه آینده (آبان ۹۷) داده است که متقاضیان می‌توانند در طی این مدت مابقی مبلغ را بپردازند.

همچنین ایران‌خودرو برای علاقه‌مندان، شرایط فروش اعتباری منعطف برای خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت مصوب ۳۳ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت نهایی ۳۹ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز با قیمت پایانی ۳۹ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان در نظر گرفته است. در این طرح حداقل مبلغ پیش پرداخت برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته است. برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار به ترتیب مبالغ ۲۰ میلیون تومان و ۲۳ میلیون تومان برای پیش‌ پرداخت در نظر گرفته شده است. مدت باز پرداخت در این طرح ۱۲ ماهه با نرخ بهره ۲۰ درصد، ۱۸ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد و همچنین سقف باز پرداخت ۲۴ ماهه (طولانی ترین زمان بازپرداخت در این طرح) نرخ سود ۲۲ درصد برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

تریم‌های انتخابی شامل: یاسی متالیک، آبی کاسپین، قرمز، گیلاسی، خاکستری، نقره‌ای،سفید و مشکی خواهد بود. موعد تحویل خودرو از سوی ایران‌خودرو ۳۰ روزکاری اعلام شده است.

شرایط ثبت‌نام

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا