مکمل بنزین
خبرداخلی

محصولات جدید ایرانول در راه بازار ؛ سهم ایرانول از بازار داخلی چقدر است؟

به گزارش چرخان، مدیرعامل شرکت ایرانول که یکی از شرکتهای فعال در زمینه پتروشیمی در کشور است، با اعلام تولید محصولات جدید این شرکت در زمینه پتروشیمی، خبر از 4 محصول جدیدی داد که به زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد که سه محصول از این 4 محصول تولیدی از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند.

عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در جشنی که به مناسب دهه فجر در محل این شرکت روغن‌سازی در تهران برگزار شده بود گفت: ما در چهارسال گذشته با تلاش‌های فراوانی که با استفاده از خرد جمعی و توانایی‌های گروهی انجام شد، توانستیم سطح کیفی محصولاتمان را ارتقا دهیم و بتوانیم محصولات را به دیگر کشورها نیز صادر کنیم و حتی بتوانیم سهم خودمان را از بازار داخلی نیز افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود: ما در سال گذشته 30 درصد خام فروشی را کاهش دادیم و توانستیم رشد بی‌نظیری در بخش تولید محصول نهایی داشته باشیم. رشد و پیشرفت ایرانول به گونه‌ای بود که توانستیم 39 درصد رشد را در بخش سود شرکت محقق کنیم که در بین شرکتهای حاضر در این حوزه یک عدد بی‌نظیر به شمار می‌رود. ما همچنین در 9 ماهه اول سال توانستیم 30 درصد از خام فروشی کم کرده و محصولات نهایی بیشتری تولید کنیم و علیرغم افزایش هزینه‌ها به طور مثال در بخش خوراک، توانستیم تابحال افزایش 36 درصدی را در بخش سود محقق کنیم که یک رقم بی‌نظیر برای شرکت محسوب می‌شود.

روغن موتور ایرانول

اسحاقی در ادامه گفت: ما در سال 93 فقط 19 درص از سهم بازار را در اختیار داشتیم ولی در حال حاضر سهم ایرانول از بازار به 27 درصد رسیده است و کماکان در حال رشد است. ما در 9 ماهه اول سال 96 توانستیم تولید و فروش روغن موتور را افزایش دهیم که این آمار از طریق گزارش‌های وزارت صنعت و معدن کاملا قابل اثبات است.

مهندس اسحاقی مدیرعامل ایرانول در ادامه با اشاره به 10 پروژه ویژه ایرانول تا سال 1400 گفت: ما به پروژه‌های بزرگی فکر می‌کنیم و بعضی از آنها نیز در حال حاضر محقق شده است. پس از 36 سال تولید روغن موتور در آبادان نمونه واضح این مدعاست. همچنین پایانه صادراتی اختصاصی در بندر امام از دیگر دستاوردهای ایرانول بوده است. ما به زودی 4 محصول جدید و ویژه خود را با کیفیت فوق‌العاده بالا معرفی خواهیم کرد و به بازار عرضه می‌کنیم تا بتوانیم به اهداف خود در بازار روغن موتور و روانکارها برسیم.

 

بیشتر بخوانید: روغن موتور خودرو را چه زمانی باید تعویض کنیم؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا