مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشخصات فنی خودرو SUV جیلی SX11 فاش شد

انتظار می‌رود از خودرو کراس‌اوور جدید کمپانی جیلی در نمایشگاه خودرو پکن امسال رونمایی شود. این نمایشگاه در ماه آوریل برگزار خواهد شد. نام این خودرو جیلی SX11 خواهد بود.

به تازگی تصاویری از این دستگاه منتشر شده که طراحی اسپرت آن را نشان می‌دهد. بخش جلویی این دستگاه ظاهر خشنی دارد و می‌تواند باعث جلب نظر خریداران شود. در پشت جیلی SX11 از دو خروجی اگزوز استفاده شده که به ظاهر اسپرت آن کمک کرده است.

این خودرو جدید طولی برابر با ۴۳3۰ میلی‌متر، عرضی برابر با ۱۸۰۰ میلی‌متر و ارتفاعی برابر با ۱۶۰۹ میلی‌متر خواهد داشت. فاصله دو محور این دستگاه برابر با ۲۶۰۰ میلی‌متر است. با توجه به اعداد منتشر شده، جیلی SX11 ابعاد بزرگتری نسبت به هوندا HR-V دارد، البته فاصله دو محور این خودرو تقریبا یکسان است.

انتظار می‌رود برای این SUV رینگ‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اینچی مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر مشخصاتی که به این محصول نسبت داده شده می‌توان به کروزکنترل تطبیقی، دوربین پانورامیک و سانروف پانورامیک اشاره کرد.

جیلی برای خودرو جدید خود دو موتور درنظر گرفته است. یکی از نسخه‌های این دستگاه به موتور سه سیلندر با حجم ۱.۰ لیتر مجهز می‌شود که توسط توربوشارژ قادر به تولید ۱۳۴ اسب بخار قدرت است. نمونه دوم از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا