مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت اوتلندر PHEV در ایران اعلام شد

دقایقی پیش محصول جدید میتسوبیشی با نام اوتلندر PHEV به‌صورت رسمی در ایران توسط شرکت آرین موتور پویا رونمایی شد و قیمت این اتومبیل نیز اعلام گردید.

اوتلندر PHEV که علاوه بر موتور بنزینی ۲ لیتری دارای دو موتور الکتریکی در جلو و عقب است، از فناوری بسیار پیشرفته‌ای بهره برده و نسبت به محصولات هایبرید بازار، تکنولوژی برتری دارد و حتی قادر هستید بدون نیاز به موتور بنزینی، تا ۶۰ کیلومتر و با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت فقط با موتورهای برقی حرکت کنید.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر PHEV

طبق اعلام رسمی آرین موتور پویا، قیمت اوتلندر PHEV برای بازار ایران 317 میلیون تومان بوده که برای خرید نقدی تخفیف 9 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و به مشتریان عرضه خواهد شد. این محصول جدید در 6 رنگ گوناگون ارایه شده و دارای ۱۵۰ هزار کیلومتر یا ۵ سال گارانتی است که این مدت زمان برای باتری برقی آن به ۸ سال افزایشی می‌یابد.

در پایان بایستی اشاره کنیم که مزیت خودروهای PHEV نسبت به سایر خودروها، استفاده از دو منبع انرژی است. اگر شارژ باتری هم تمام شود، خودرو با استفاده از سوخت بنزینی به حرکتش ادامه می‌دهد. برای این خودرو نیازی به تعبیه ایستگاه‌های شارژ گوناگون هم نبوده و به سیستم‌های توزیع برق نیز فشاری وارد نمی‌کند.

بدون تردید توجه به این محصولات، یکی از راه‌های مهم جهت کاهش آلودگی هوا در کشور است و مطمئنا با حمایت دولت، می‌توان به ارایه این خودروها با بهای بهتر نیز امید داشت.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا