Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از نسخه ۲۰۱۸ فولکس واگن توارگ در نمایشگاه خودرو پکن

شرکت فولکس واگن به تازگی زمان رونمایی از سومین نسل خودرو SUV توارگ را اعلام کرده است. این کمپانی آلمانی برنامه‌ای برای فروش این نسخه از محصول خود در خاک آمریکا را ندارد. از نسخه ۲۰۱۸ فولکس واگن توارگ در تاریخ ۲۳ ماه مارس در پکن رونمایی خواهد شد. با توجه به برگزاری نمایشگاه خودرو پکن در این تاریخ، انتظار می‌رود فولکس واگن مراسمی را برای رونمایی از توارگ ۲۰۱۸ در این نمایشگاه تدارک دیده باشد.

فولکس واگن تیزری از این محصول منتشر کرده که نمای جانبی آن را نشان می‌دهد. این دستگاه به عنوان پرچمدار این شرکت آلمانی شناخته خواهد شد البته فولکس واگن به دنبال تولید خودرو SUV دیگری در آینده است تا این لقب را تصاحب کند. این کمپانی مایل است یک SUV فول سایز براساس خودرو مفهومی T-Prime GTE تولید کند. از این محصول مفهومی در سال ۲۰۱۶ رونمایی شده بود.

نسخه ۲۰۱۸ فولکس واگن توارگ نسبت به نسل گذشته از طراحی اسپرت‌تری بهره خواهد برد. انتظار ‌می‌رود نسل جدید وزن کمتری داشته باشد و همچنین طراحی داخلی آن تغییراتی را تجربه کند تا ظاهری مدرن‌تر پیدا کند. برای توسعه این خودرو از نسخه SUV پلتفرم انعطاف‌پذیر MLB گروه فولکس واگن استفاده شده است. خودروهای آئودی Q7، بنتلی بنتایگا، لامبورگینی اوروس و پورشه کاین براساس این پلتفرم توسعه یافته‌اند.

استفاده از این پلتفرم به معنای مجهز شدن نسخه ۲۰۱۸ فولکس واگن توارگ به ویژگی‌های خودروهای SUV گران‌قیمت بازار است که برای مثال می‌توان به سیستم تعلیق پیشرفته آن اشاره کرد. انتطار می‌رود در این نسل از سیستم‌های کمکی الکتریکی جدیدی بهره گرفته شود. این نسخه جدید وارد بازار آمریکا نخواهد شد و این شرکت بر روی رشد فروش اتومبیل اطلس که یک SUV سایز متوسط محسوب می‌شود در این کشور تمرکز می‌کند.

فولکس واگن اطلس با سه ردیف صندلی دارای قیمت پایه ۳۰ هزار دلار است ولی نسل کنونی توارگ در نسخه مجهز به دو ردیف صندلی، قیمت پایه‌ای برابر با ۵۰ هزار دلار دارد که حتی از آئودی Q7 هم گران‌تر است. این قیمت بالا باعث شکست توارگ در ایالات متحده آمریکا شده چراکه در شش ماه تنها ۱۶۳۰ نسخه از این خودرو به فروش رفته است. بنابراین تمرکز و سرمایه‌گذاری بر روی فولکس واگن اطلس اقدامی منطقی از سوی این سازنده آلمانی محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.