Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مشخصات موتور نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری ۳ فاش شد

به نظر می‌رسد عمر نسل ششم بی‌ام‌و سری ۳ در حال تمام شدن است و باید کم کم خود را برای نسل بعدی این خودرو پرفروش در سطح جهانی، آماده کنیم. شایعات به معرفی نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری ۳ در نمایشگاه خودرو پاریس در ماه اکتبر اشاره دارند. با معرفی این خودرو در ماه اکتبر، باید منتظر آغاز فروش آن در سال ۲۰۱۹ باشیم. همانند تمامی نسل‌های این خودرو، نسل بعدی آن نیز با موتورهای مختلف بنزینی و دیزلی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

منبعی نزدیک به این سازنده آلمانی خودرو اطلاعاتی را در رابطه با موتورهای مورد استفاده در نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری ۳ فاش کرده است. این اطلاعات توسط سایت اسپانیایی motor.es منتشر شده است. براساس این اطلاعات نسخه پایه این خودرو یعنی بی‌ام‌و ۳۱۸i دارای موتور بنزینی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار خواهد بود. این قدرت نسبت به نسل کنونی، ۱۴ اسب بخار بیشتر است. این خودرو تنها به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود. خریدار قادر به سفارش ۳۱۸i با گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک است.

نسل جدید بی‌ام‌و ۳۲۰i به موتوری با قدرت ۲۰۴ اسب بخار مجهز می‌شود و خریداران قادر به سفارش آن با گیربکس دستی یا اتوماتیک هستند و همچنین دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک برای خریداران درنظر گرفته شده است. در مقایسه با نسل کنونی، نسخه جدید دارای ۲۰ اسب بخار قدرت بیشتر است.

نسخه ۲۰۱۸ بی‌ام‌و ۳۳۰i تنها در نسخه اتوماتیک عرضه می‌شود و موتور مورد استفاده در آن قدرتی برابر با ۲۶۵ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد که ۱۳ اسب بخار از نسخه موجود در بازار آن بیشتر است. این خودرو در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

قوی‌ترین نمونه بنزینی نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری ۳ قدرتی برابر با ۳۸۰ اسب بخار دارد که البته با معرفی ‌M3 در آینده، لقب قدرمندترین نسخه از سری ۳ بی‌ام‌و را از دست خواهد داد. در حال حاضر بی‌ام‌و M340i قدرتی برابر با ۳۲۸ اسب بخار دارد.

نسخه‌های دیزل نسخه ۲۰۱۹ بی‌ام‌و سری ۳ نیز دارای موتورهای متفاوتی هستند. نسخه پایه آن بی‌ام‌و ۳۱۶d بوده که ۱۳۶ اسب بخار قدرت دارد. این قدرت ۲۰ اسب بخار نسبت به نسل کنونی بیشتر است. این نسخه به صورت دیفرانسیل عقب به فروش می‌رسد البته خریدار قادر به انتخاب گیربکس دستی و یا اتوماتیک برای اتومبیل خود خواهد بود.

نسخه ۳۱۸d نیز دارای ویژگی‌های مشابه با ۳۱۶d بوده با این تفاوت که موتور آن قدرتی برابر با ۱۶۳ اسب بخار دارد. اگر راننده خواهان تصاحب یک محصول دیزلی با سیستم چهار چرخ متحرک باشد، باید نسخه‌های بالاتر را خریداری کند. اولین نمونه مجهز به این سیستم بی‌ام‌و ۳۲۰d بوده که موتور آن قادر به تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت است (۱۴ اسب بخار بیشتر از نسخه کنونی).

در رده‌های بعدی دو مدل ۳۲۵d و ۳۳۰d قرار می‌گیرند که به ترتیب قدرتی برابر با ۲۳۸ و ۲۶۵ اسب بخار در اختیار راننده خود قرار می‌دهند. هر دو خودرو نسبت به نسخه کنونی خود افزایش قدرت را تجربه می‌کنند. بی‌ام‌و از مدل M340d به عنوان جایگزین ۳۳۵d موجود در بازار رونمایی خواهد کرد.

موتور مورد استفاده در این نسخه قادر به تولید قدرتی در بازه ۳۲۰ تا ۳۴۰ اسب بخار است. اگرچه این اعداد به صورت رسمی توسط شرکت سازنده منتشر نشده‌اند ولی به احتمال زیاد این ارقام اختلاف کمی با نسخه‌های نهایی داشته باشند. انتظار می‌رود بی‌ام‌و از چند نسخه هیبریدی سری ۳ نیز رونمایی کند. مدل‌های 320e و 330e نمونه‌ای از آن‌ها خواهند بود که به ترتیب قدرتی برابر با 230 و 265 اسب بخار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.