مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروخبر

داستان‌های جدید در تولید و تحویل پژو 2008

 

همان‌گونه که می‌دانید، شرکت‌های بزرگ خودروسازی در ایران به صورت دولتی اراده می‌شو‌ند و بیشترین آمار تولید و عرضه اتومبیل در کشور نیز به این شرکت‌ها تعلق دارد. چند وقتیست که اخباری از سوی برخی از مشتریان و خریداران در رابطه با بروز برخی مشکلات درباره محصولات جدید و پر تقاضا این شرکت‌های دولتی به گوش می‌رسد که در جدیدترین صحبت‌ها، برخی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو مدعی شده‌اند که این شرکت بزرگ دولتی در رابطه با تحویل خودرو جدید خود یعنی پژو2008 کم کاری کرده است.

در همین رابطه، به گفته برخی شاهدان عینی، ایران خودرو علاوه بر تاخیر در تحویل پژو2008 به برخی از مشتریان، این بار اقدام به جلب رضایت خریداران برای تحویل خودرو مذکور با رنگ سفید کرده است. حال اگر این اخبار رسیده با قاطعیت بیشتری مطرح شود، می‌بایست این‌گونه گفت که شرکت با اسم و رسمی همچون ایران خودرو آیا نمی‌تواند پژو2008 را با تنوع در رنگ‌ها تولید نماید؟

در پاسخ به این سوال این‌گونه می‌توان گفت که به دلیل هزینه‌های کمتر در تولید خودروها با رنگ سفید، احتمالا ایران خودرو نیز برای کاهش هزینه‌های خود و صرفه جویی در زمان، اقدام به تولید پژو2008 با رنگ سفید در تیراژ بالا کرده است و بر همین اساس، احتمال آن می‌رود که ایران خودرو به خریداران پژو2008 که موعد تحویل آن ها نزدیک است، پیشنهاد داده تا خودروهایی که با رنگ‌های متنوع ثبت نام شده اند را در هنگام تحویل و موعد سر رسید، با رنگ سفید دریافت نماید.

حال می‌بایست منتظر ماند و دید که آيا این موضوع در چند روز آينده به حقیقت خواهد پیوست، یا اینکه این موضوع مطرح شده، اصلاح خواهد شد. در همین رابطه، اما پیرامون تاخیر در موعد تحویل و عدم حضور نام پژو2008 در جدیدترین آمار تولید خودروها در کشور می‌توان این‌گونه گفت که به دلیل تغییراتی در خطوط تولید این خودرو و آزمایشات فنی بیشتر بر روی آن، احتمال آن می‌رود که موعد تحویل تعدادی از این خودروها با تاخیری چند هفته‌ای روبه‌رو شود و عدم حضور نام این مدل در جدیدترین آمار خودروهای ساخته شده در کشور، مانعی در تولید روزانه این خودرو نبوده است.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا