Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اوضاع بازار خودروهای داخلی آشفته شد؛ 30 میلیون افزایش قیمت در چند ساعت!

به گزارش چرخان، بازار خودروهای داخلی که تا همین چند روز قبل از ثبات بسیار خوبی برخوردار بود پس از مشکلاتی که برای بازار خودروهای وارداتی پیش آمد، با هجمه مشتریان روبرو شد و این بازار نیز دچار آشفتگی شد.  این بازار که تا دیروز صبح نوسان خاصی نداشت و با نظم و آرامشی بی‌نظیر در حال سپری کردن روز بود، از بعد از ظهر دچار یک نوسان شدید شد که این اتفاق تا صبح امروز نیز ادامه داشت و بازار امروز خودروهای داخلی نیز دچار نوسان‌های شدید شد.

گزارش‌ها از بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد که خودروهای این بازار افزایش قیمت 2 تا 30 میلیون تومانی را تنها در 24 ساعت تجربه کردند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در بازار خودروهای خارجی به دلیل خبرهای ضد و نقیض بسیار، رکودی بی‌سابقه حکمفرماست. اهالی بازار خودروهای داخلی می‌گویند دلیل این افزایش قیمتها به دلیل عرضه کم خودروها از سوی مردم و علی‌الخصوص خودروسازان است که با توجه به رشد روز افزون تقاضا در بازار، قیمت خودروها نیز افزایش یافته است.

پژو 206 تیپ 5 اولین خودرویی است که در گزارش خودروهای داخلی قابل بررسی است که در بازار تهران با 2 میلیون تومان افزایش قیمت روبرو شد. قیمت این خودرو در حال حاضر 41 میلیون و پانصد هزار تومان است.

پژو 206 مدل v8 دیگر خودرویی است که با افزایش قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومانی در حال حاضر با نقدینگی 43 میلیون تومان قابل خرید است. پژو 206 تیپ 2 نیز با افزایش قیمت حدود یک میلیون تومانی با قیمت 35 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دناپلاس که یکی از خودروهای جدید ایران‌خودرو محسوب می‌شود در حال حاضر در بازار خودروهای داخلی با یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش قیمت با قیمت 56 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سراتو سایپا

سراتو دیگر خودروی بازار است که با رشد قیمت 3 میلیون تومانی در بازار آزاد خودروهای داخلی با قیمت 110 میلیون تومان معامله می‌شود. سمند ال‌ایکس دیگر خودروی ایران‌خودرویی است که رشد قیمت 2 میلیون تومانی را تجربه کرده و با قیمت 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند EF7 با رشد قیمت یک میلیون و ششصد هزار تومانی در بازار آزاد با قیمت 36 میلیون و 600 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. پژو پارس که هفته گذشته جزو خودروهای خبرساز بود با افزایش قیمت 500 هزار تومانی با قیمت 41 میلیون و 400 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای دیگر خودرویی است که رشد قیمت 2 میلیون تومانی را تجربه نموده و در حال حاضر فروشندگان این خودرو با قیمت 50 میلیون تومان خودروی خود را عرضه می‌کنند. مدل اتومات این خودرو نیز با رشد یک میلیون و پانصد هزار تومانی با رقم 56 میلیون و پانصد هزار تومان به مشتریان عرضه می‌گردد.

خودروهای داخلی

از دیگر خودروهای ایران‌خودرویی که حجم معاملات آن نیز زیاد است پژو 405 بوده که در حال حاضر با رشد قیمت یک میلیون و هشتصد هزار تومانی در بازار آزاد با قیمت 33 میلیون و پانصد هزار تومان معامله می‌شود.

نکته اصلی در این گزارش قیمت، قیمت سوزوکی است که با وجود اینکه تا همین چند روز قبل با قیمت 150 میلیون تومان معامله میشد امروز با رشد قیمت 30 میلیون تومانی روبرو شده و با قیمت 180 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود. H30 نیز از دیگر خودروهایی است که تجربه افزایش قیمت حدود دو میلیون تومانی را تجربه نموده و در حال حاضر با قیمت 52 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

ساندرو نیز با افزایش قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومانی با قیمت 56 میلیون و پانصد هزار تومان به مشتریان این خودرو عرضه می‌شود. ساندرو استپ وی نیز آخرین خودرویی است که در این گزارش به آن پرداختیم که با رشد قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومانی با قیمت 67 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: پراید در شان مردم ایران نیست؛ تعرفه واردات خودروهای خارجی را کاهش می‌دهیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.