Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش 30 روزه پژو 508 توسط ایران‌خودرو اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که پس از برجام توانسته با شرکتهای مختلفی از جمله پژو قراردادهای خوبی منعقد کند در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش خودروی پژو 508 خود را اعلام کرده است که این خودرو به صورت 30 روزه به مشتری تحویل داده می‌شود و مشتریان می‌بایست برای تحویل خودرو به نمایندگی‌های ایکاپ مراجعه کنند.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو با صدور اطلاعیه‌ای قیمت قطعی پژو 508 را در مدل 2016 رقم 194 میلیون تومان اعلام کرد و مدل 2017 این خودرو نیز با قیمت 214 میلیون تومان به متقاضیان خرید این خودرو عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که قیمت مصوب این خودرو در هر دو مدل 219 میلیون تومان است که ایران‌خودرو در مدل 2016 تخفیف 20 میلیون تومانی را لحاظ کرده است. همچنین به دلیل نقدی بودن فروش، تخفیف نقدی 5 میلیون تومانی به دو خودرو تعلق می‌گیرد که قیمت‌های نهایی ذکر شده در بالا را تشکیل می‌دهند.

این طرح فروش از صبح روز 28 بهمن 96 آغاز خواهد شد و به دلیل محدود بودن موجودی ایران‌خودرو، تا زمانیکه ظرفیت ثبت‌نامی این خودرو تکمیل نشده، مشتریان می‌توانند اقدام به ثبت‌نام و خرید این خودرو نمایند و بدیهی است پس از اتمام ظرفیت، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

همچنین ایران‌خودرو محدودیت‌هایی برای ثبت خرید اعمال کرده است که طبق آن هر کد ملی می‌تواند صرفا یک خودرو ثبت‌نام کرده و بدین ترتیب از سودجویی دلالان جلوگیری می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.