مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

با 24 میلیون پیش‌پرداخت صاحب پژو پارس TU5 اتوماتیک شوید (بهمن 96)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از طرح پیش‌فروش خودروی پژو پارس TU5 اتوماتیک خبر داد. این خودرو با پیش‌پرداخت 24 میلیون و پانصد هزار تومان ثبت‌نام می‌گردد و قیمت قطعی خودرو نیز پس از صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در این طرح پیش‌فروش برای موعدهای مختلف تحویل خودرو سود مشارکت 13 الی 16 درصد در نظر گرفته است و همچنین مشتریانی که پیش از موعد تحویل خودرو از خرید خود منصرف شوند می‌توانند از سود انصراف 10 الی 13 درصدی بسته به موعد ثبت نامی، استفاده کنند.

زمان ثبت‌نام برای این طرح پیش‌فروش برای خودرو پژو پارس TU5 اتوماتیک شنبه 28 بهمن ماه بوده و طبق اعلام ایران‌خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بدیهی است پس از اتمام ظرفیت، سایت ثبت‌نام این خودرو بسته خواهد شد.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو، این خودرو در رنگ‌های مختلف سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری و آبی رویال قابل عرضه بوده و موعد تحویل خودروها نیز از خرداد تا شهریور 97 تعیین شده است.

از دیگر شرایطی که ایران‌خودرو برای این طرح فروش در نظر گرفته امکان یکبار صلح است که امکان خوبی برای مشتریانی است که احتمال می‌دهند از خرید خود پشیمان می‌شوند و یا احتمال دارد به پول خود احتیاج پیدا کنند.

مشتری دوم نمایندگی و همچنین مشتریان حقوقی امکان خرید در این طرح پیش‌فروشی را ندارند و هر کد ملی نیز صرفا یک خودرو می‌تواند سفارش دهد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا