مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید EQ Electric مرسدس بنز برای اولین بار در ژنو به نمایش درآمد

تنها دو هفته از زمان نمایشگاه موتور ژنو گذشته است، جایی که همیشه ما شاهد پلاگین جدیدی در ماشین‌های الکتریکی و پرنسس‌های پر سر و صدا خواهیم بود. مرسدس بنز اعلام کرده است که مدل تولید سری اول را از مارک الکتریکی EQ به نمایش خواهد گذاشت. البته این حرف به طور صراحت و مستقیم گفته نشده است اما این خودروساز آلمانی قطعا به EQC سوپر الکتریکی‌های SUV اشاره دارد.

EQC در سال 2019 با حداقل 500 کیلومتر (310 مایل) از محدوده NEDC وارد بازار خواهد شد. طبق خبرهای مرتبط، مرسدس با شارژرهای روی صفحه حرکت می کند و از ماه مارس شارژر سه فاز 22 کیلو وات را در اروپا ارائه می‌دهد که در مدل‌های هیبریدی آن با سرعت 10 کیلووات ساعت باتری شارژ می شود. در آینده از این نام (EQ) دیگر استفاده نخواهد شد.

مرسدس بنز قصد دارد تا با قدرت، تولید خودروهای الکتریکی خود را ادامه دهد. در ژنو، محصول و فناوری EQ نامی ارائه می دهد که نگاه آینده به مجموعه‌های این نام تجاری، چتری است که به عنوان بخشی از سیاست اصلاح استراتژیک این کمپانی خواهد بود. نمایش مدل تولید سری اول همراه با رانندگی به صورت الکتریکی (باتری) خواهد بود. در این نمایشگاه برندهای مختلف مدل‌های هیبریدی پلاگین نسل جدید نیز اولین نسخه‌های جهانی خود را جشن می گیرند.

که در واقع جدیدترین فناوری هیبریدی را از مرسدس بنز با موتور دیزلی نسل جدید (OM 654) ادغام می‌کنند. با تولید یک نسخه هوشمندانه nightsky (مصرف برق ترکیبی 13 تا 12.9 کیلووات بر ساعت در 100 کیلومتر، حاصل انتشار گازهای ترکیبی صفر خواهد بود) که گام مهم بعدی را به سوی هوش الکتریکی نشان می‌دهد که خیلی ساده، و با یک برنامه هوشمند جدید (به احتمال زیاد در اواخر سال ۲۰۱۸ شاهد این رویداد صنعتی باشیم) میسر خواهد شد.

 کاربران می‌توانند وضعیت فعلی خودرو خود را در هر زمان از طریق گوشی هوشمند تماشا و بررسی کنند. محدوده شارژر جدید 22 کیلو وات از مارس 2018 در دسترس خواهد بود.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا