Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آغاز جشنواره جذاب خرید طلایی محصولات تویوتا برای عید نوروز 1397

ایرتویا به نمایندگی کمپانی تویوتا، در تازه ترین شرایط فروش محصولات خود، تخفیف‌های ویژه تسویه نقدی از ۳ تا ۶ میلیون تومان برای خریداران را در نظر گرفته است. ضمن آنکه خریداران می‌توانند در شرایط ویژه تسویه اعتباری از تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی برای راوفور، ۴۸ میلیونی تومان برای C-HR و ۶۰ میلیونی تومان برای پریوس استفاده کنند.

این جشنواره به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و با نام “جشنواره خرید طلایی” آغاز شده است. در بخشنامه عرضه شده توسط ایرتویا آمده است که خریداران می‌توانند مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خودروهای راوفور را با پیش پرداخت ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان، C-HR را با پیش پرداخت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان و پریوس را با پیش پرداخت ۷۰ میلیون تومان تهیه کنند.

 

با توجه به عدم تعیین تکلیف میزان نهایی تعرفه‌های واردات خودرو توسط دولت و همچنین اینکه ایرتویا در این جشنواره در کنار عرضه تسهیلات بدون کارمزد، سود مشارکت 18 درصدی و سود انصراف 17 درصدی را برای تمامی خودروها در نظر گرفته است، خریداران واقعی از شرایط خوب و مناسبی در این جشنواره برخوردار خواهند شد و ثبت نام برای تحویل خودروها چیزی شبیه به سرمایه گذاری خواهد بود.

البته ذکر این نکته ضروری است که  قیمت نهایی خودروها در زمان تکمیل وجه مشخص خواهد شد. بر اساس این بخشنامه زمان تحویل خودروهای راوفور و پریوس اردیبهشت و زمان تحویل C-HR خرداد ۹۷ خواهد بود.

لازم به ذکر است در کنار جشنوار خرید طلایی، خریداران محترم همچنان می‌توانند از شرایط فروش مشارکتی، نقدی و اقساطی محصولات تویوتا نیز بهرمند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بخشنامه فروش کلیک نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.