Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروهای دنیا (ویدئوی اختصاصی)

همه به دنبال خرید ماشین‌های قابل اعتماد هستند ولی گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که بعضی از محصولات خودروسازان مشهور هم یکی از غیرقابل اعتمادترین خودروهای موجود در بازار می‌شود. اما سوال اصلی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان به یک محصول برچسب قابل اعتماد بودن یا غیرقابل اعتماد بودن زد؟

یکی از سایت‌های بررسی خودرو در بریتانیا طی تحقیقی دو ساله از فوریه ۲۰۱۴ تا آوریل ۲۰۱۶ میلادی از بین ۱۲ هزار نفر که مالک خودروهای مختلف بودند درخواست کرده که در ۸ دسته‌بندی خودروها را از لحاظ عملکرد بدنه، صندلی، موتورها و سیستم انتقال سرعت و … امتیاز بدهند و در نهایت با بررسی آمار و نظرات این افراد خودروها در کلاس‌های مختلف به دو دسته قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد تقسیم بندی شده‌اند. در این بررسی چراغ‌های بی‌کیفیت جزو اشکال‌های متداول بود، به علاوه کار با سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز برای بعضی از رانندگان مورد دردسر بود.

در این میان نیز قابل‌ اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین برندها نیز دسته‌بندی شد. در میان قابل‌اعتمادترین خودروها برندهایی همچون مزدا در رده دهم، سئات در رده نهم، پژو در رده هشتم، واکسهال در رده هفتم، تویوتا در رده ششم، هیوندا در رده پنجم، سوزوکی در رده چهارم، اشکودا در رده سوم، کیا در رده دوم و ولوو در رده اول ایستادند که نشان دهنده کم‌عیب بودن محصولات ولوو، کیا و اشکودا است. جالب است که در این فهرست برندهای مشهور آلمانی نتوانستند جایگاه خوبی را کسب کنند. در میان غیرقابل اعتمادترین برندهای موجود به ترتیب فورد، هوندا، رنو، میتسوبیشی، سیتروئن، داچیا، فیات، لندروور، آئودی و بی‌ام‌و در رده‌های دهم تا اول قرار گرفته‌اند. شاید در وهله اول کمی شوکه کننده به نظر برسد که چرا محصولات بی‌ام‌و در رده اول بدترین و غیرقابل اعتمادترین خودروهای موجود در بازار قرار گرفته‌اند ولی باید اعلام کرد که از میان ۱۰۰ خودرو بی‌ام‌و ۱۹۸ عیب پیدا شده است. این عدد بدان معناست که برای هر خودرو دو اشکال پیدا شده است. نظر شما درباره این نتایج چیست؟

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروهای موجود در بازار جهانی را بشناسید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.