Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با چقدر نقدینگی می‌توانیم خودروی کارکرده از محصولات رنو را بخریم؟ (آخر سال 96)

به گزارش چرخان، با نزدیک‌شدن به پایان سال و افزایش تب و تاب خرید خودرو و یا تعویض و ارتقا خودرو، بازار خودروهای کارکرده نیز از رونق بسیار خوبی برخوردار شده و خرید و فروش‌ها در این بازار بهتر از بازار خودروهای صفر صورت می‌گیرد. در ادامه به گزارشی از بازار خودروهای کارکرده می‌پردازیم و لیست قیمتی از خودروهای کارکرده محصولات رنو را تقدیم نگاه شما عزیزان می‌کنیم.

اولین خودرو مورد بررسی ما رنو کولئوس است که با مدل 1396 و کارکرد 550 کیلومتر با قیمت 308 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است.

رنو تلیسمان دومین خودرو از اعضای محصولات رنو در کشورمان است که با مدل 1396 و کارکرد 10 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 241 میلیون تومان در بازار دارد.

رنو کپچر مدل 1396 نیز با کارکردی در حدود هزار کیلومتر قیمتی معادل 140 میلیون تومان داشته و رنو فلوئنس دنده‌ای مدل 1395 و کارکرد حدود 30 هزار کیلومتر با قیمت 110 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

محصولات رنو داستر

اگر از طرفداران رنو داستر هستید نیز باید بدانید حدود قیمتی این خودرو با مدل 94 و کارکردی در حدود 61 هزار کیلومتر چیزی در حدود 100 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین مگان دیگر خودروی سواری پرطرفدار با مدل 91 و کارکرد 93 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 66 میلیون تومان دارد. این خودرو با مدل 86 و کارکرد 172 هزار کیلومتر قیمتی در حدود 48 میلیون تومان دارد.

رنو ساندرو اتومات با مدل 96 و به صورت صفر کیلومتر در بازار با قیمت 55 میلیون تومان معامله می‌شود و آخرین خودرو از محصولات رنو در ایران که محصول پرطرفدار و شناخته شده ال 90 است با مدل 96 و کارکردی در حدود 36 هزار کیلومتر با قیمت 41 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات رنو + قیمت (بهمن و اسفند ۹۶)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.