Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اگر شرکت‌های موتور سیکلت‌ساز خودرو تولید کنند، محصولات‌شان چه شکلی خواهد داشت؟

شاید با نام بردن از شرکت‌های پیشرو درزمینه تولید موتورسیکلت نام شرکت‌هایی مانند هوندا و بی‌ام‌و به ذهنمان خطور کند. شرکت‌هایی که علاوه بر تولید خودرو درزمینهٔ تولید موتور نیز به تجربه و تبحر خاصی رسیده‌اند؛ اما به نظر شما اگر عکس این قضیه بخواهد اتفاق بیفتد و این بار شرکت‌های موتورساز قصد تولید خودرو داشته باشند، خودروهایشان چه شکلی خواهد بود.

با چرخان باشید تا این خودروهای جالب و هیجان‌انگیزی که در صورت ساختشان توسط این شرکت‌ها، متولد خواهند شد را به شما نشان دهیم:

شرکت دوکاتی (Ducati)

لوله‌های خروجی اگزوز از وسط این خودرو عبور می‌کنند؟ یک دماغه‌ی پایین آمده؟ خودرویی دونفره که با قیافه عجیب و البته چراغ‌های جلو بزرگ به نسبت جثه خودرو یک مدل جذاب را برای خودروهای سواری به وجود خواهد آورد.

شرکت هارلی دیویدسون (Harley-Davidson)

بیایید برای یک‌لحظه هم که شده فراموش کنیم که هارلی این ترکیب رنگ را نه برای موتورهایش و نه برای خودروی خیالی خود استفاده نخواهد کرد. اگر تابه‌حال موتورهای بزرگ هارلی دیویدسون را دیده باشید احتمالاً متوجه شده‌اید که رنگ مشکی‌رنگ غالب موتورهای این شرکت است.

با نگاهی به این خودرو شباهت جالب جلوی آن و فاصله بین چرخ‌های جلویی را با موتورهای این شرکت به‌راحتی متوجه می‌شوید. خودرویی که با ظاهر نسبتاً کلاسیکش سعی در نشان دادن اصالت هارلی دارد.

شرکت ترایامف (Triumph)

شاید با نگاهی به موتورسیکلت‌های شرکت بریتانیایی ترایامف بتوانید حدس بزنید که خودروی ساخت این شرکت چه شکلی خواهد داشت. موتورهایی که اصالت انگلیسی خود را حفظ کرده و باقدرت به راه خود ادامه داده است؛ اما خودروی ترایامف چطور؟ شاید این خودروی عضلانی خیالی بتواند اصالت موتورهای این شرکت را به دوش بکشد اما نه تا حدی که از یک شرکت بزرگ می‌توان انتظار داشت.

شرکت آپریلا (Aprilla)

در میان تمامی خودروهای این فهرست، آپریلا جذاب‌ترین طرحی است که در میان آن‌ها وجود دارد. ما دقیقاً مطمئن نیستیم که چرا یک پس‌زمینه Off road برای این خودرو انتخاب‌شده است؛ اما باید گفت که این خودروی خوش‌چهره جذاب می‌تواند به زیبایی هرچه‌تمام‌تر لیاقت خود را به دیگران ثابت کند.

شرکت کاوازاکی (Kawasaki)

شاید در نگاه اول شباهت‌های این خودروی کاوازاکی را با یک شرکت مطرح خودروسازی دیگر به نظرتان آشنا بیاید. بله شباهتی که این خودروی با مدل‌های جذاب لامبورگینی پیداکرده یک لامبورگینی کوچک را از آن ساخته است؛ اما درواقع این طرح از روی مدل‌های لامبورگینی زده نشده است بلکه این‌یک ترکیب از ابر خودو-موتور شرکت کاوازاکی ژاپن است.

شرکت وسپا (Vespa)

آیا می‌دانستید که شرکت فرانسوی وسپا در اواخر دهه 50 میلادی دست به طراحی و تولید یک خودرو زده بود. پس ما می‌دانیم که خودروی این شرکت، مانند شرکت ترایامف چه شکلی بوده است؛ اما آن خودروی تولیدی قرن بیستم شباهت چندانی با این مدل خیالی که بی‌شباهت به فولکس‌واگن بیتل (همان فولکس معروف خودمان) نیست، ندارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.