مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصویر رسمی از پژو 508 جدید

زمان کمی تا بازگشایی نمایشگاه خودروی ژنو 2018 باقی مانده و کمپانی پژو نیز همانند سایر خودروسازان جهانی، دست آوردهای جدید خود را برای معرفی رسمی در بزرگترین نمایشگاه خودروی جهان آماده می‌کند.

به همین منظور کمپانی پژو نسخه جدید سدان 508 را براساس زبان طراحی جدید خود معرفی خواهد کرد. ما موفق شده‌ایم که اولین تصاویر رسمی از پژو 508 جدید را قبل از رونمایی رسمی به دست آوریم!

تصویر سیاه و سفیدی که پیش‌روی شما قرار گرفته است؛ در صفحه فیس‌بوک Peugeot Heritage منتشر شده و به ما نشان می‌دهد که ظاهر کلی پژو 508 تغییرات فراوانی داشته است.

زمانی که کنتراست تصویر منتشر شده را تغییر می دهیم؛ متوجه سه ردیف نوار LED بروی چراغ‌های عقب پژو 508 جدید خواهیم شد. می‌توان گفت که سدان جدید پژو به لحاظ زبان طراحی، همانند کانسپت Instinct پژو است. کانسپت مذکور در جریان برگزاری نمایشگاه ژنو 2017 معرفی شد بود و نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. با این همه ما باید منتظر نمایشگاه ژنو 2018 باشیم و قطعا تا آن زمان تصاویر بیشتری از پژو 508 جدید منتشر خواهد شد.

پژو 508 در حال حاضر بهترین سدان کمپانی پژو بوده و جایگزینی مناسب برای مدل‌های 407 و 607 پژو است.اما کمپانی سیتروئن به عنوان شریک تجاری پژو بی‌کار نبوده و آنها هم می‌خواهند نسخه‌ای متفاوت از C5 را در نمایشگاه ژنو رونمایی کنند. به این ترتیب جمع سدان‌های فرانسوی جدید در نمایشگاه ژنو 2018 کامل خواهد شد و در آینده بازار فروش PSA بزرگتر می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا