Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای توسط آسان موتور اعلام شد (اسفند ۹۶)

به گزارش چرخان، شرکت آسان موتور نماینده رسمی محصولات هیوندای شرایط فروش نقدی و اعتباری ۴ محصول خود را از اول اسفندماه سال جاری تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح زیر اعلام کرد.

طبق این ابلاغیه شرکت آسان موتور خودروهای هیوندای سانتافه، سوناتا، توسان و هیوندای النترا را به ترتیب با قیمت مصوب ۲۸۷ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان، ۲۴۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان، ۲۳۹ میلیون و ۵۶۱ هزار تومان و ۲۰۴ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان به دو صورت نقدی و اقساطی به متقاضیان عرضه خواهد کرد.

در شرایط فروش اقساطی تعداد اقساط محدود به ۱۵ ماه است. برای خرید قسطی هیوندای سانتافه ۲۰۱۶ با مبلغ پیش پرداختی تعیین شده ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در زمان ثبت‌نام باید پرداخت شود. مبلغ اقساط در نظر گرفته شده برای این شاسی بلند ۱۰۳ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان است و می‌بایست مبلغ ۳ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان برای بیمه بدنه (یک ساله) پرداخت شود. (مالیات بر ارزش افزوده ۲۴ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان)

مبلغ پیش پرداختی در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام خودروی سوناتا ۲۰۱۶ به صورت اقساطی نیز ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ودیعه اول است و مبلغ هر قسط ۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. مبلغ ۲ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان نیز بابت بیمه بدنه (یک ساله) نیز باید پرداخت شود. (مالیات بر ارزش افزوده ۲۰ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان)

در شرایط فروش اقساطی هیوندای النترا ۲۰۱۸ امکان پرداخت اقساط ۱۵ ماهه در نظر گرفته نشده است، متقاضیان می‌بایست مبلغ ۹۵ میلیون تومان در مرحله اول (ثبت‌نام) پرداخت کنند. و مابقی مبلغ را در زمان تحویل خودرو (۹۰ روز کاری) پرداخت کنند. (مالیات بر ارزش افزوده ۱۵ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان)

شایان ذکر است که شرکت آسان موتور تحویل خودروها را ۳۰ روز کاری عنوان کرده است.

نکات مهم

تمامی هزینه های شماره گذاری، پلاک و عوارض سالانه شهرداری برای کلیه خودروها بر عهده شرکت میباشد.

هزینه بیمه شخص ثالث یک ساله برای کلیه خودروها بر عهده شرکت میباشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.