مکمل بنزین
گوناگونخبر

نمای جانبی نسخه 2019 کیا K900 را در تیزر رسمی این محصول مشاهده کنید

به نظر می‌رسد کیا به دنبال عرضه نسخه‌های جدید محصولات خود است و حتی عرضه نسخه‌های جدید کیا سراتو و کیا سید باعث نشده که این شرکت تصمیم خود را عوض کند. این برند کره‌ای در آینده از نسخه 2019 یکی دیگر از خودروهای خود رونمایی می‌کند. امروز این کمپانی تیزری را از نسخه 2019 کیا K900 منتشر کرده است که توسط آن می‌توان به طرح کلی این محصول پی برد.

تا به امروز چندین تصویر جاسوسی از نسخه 2019 کیا K900 در اینترنت منتشر شده است بنابراین تیزر رسمی این شرکت ما را متعجب نمی‌کند چراکه در گذشته نیز تا حدودی با آن آشنا شده بودیم. نسل گذشته این خودرو فروش مناسبی را در بازار تجربه نکرد که علت آن عدم پوشش نیازهای مشتریان بود.

کیا تصمیم گرفته در نسخه دوم این سدان لوکس تغییرات مثبت زیادی را ایجاد کند تا به وسیله آن بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند. ما مشتاق هستیم بدانیم که این تغییرات چگونه می‌تواند باعث افزایش فروش نسخه 2019 کیا K900 شود.

در تیزر منتشر شده تنها نمای جانبی خودرو به نمایش گذاشته شده و توسط آن نمی‌توان از نحوه طراحی کابین مطلع شد. با این وجود به علت انتشار تصاویر جاسوسی از این خودرو، تا حدودی با طراحی داخلی آن آشنا هستیم البته همانند تمامی تصاویر جاسوسی، اکثر بخش‌های کابین خودرو با پوششی مخصوص پوشانده شده بودند.

برخی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ برای محصولات لوکس خود یک زیرمجموعه درنظر می‌گیرند که شاید معروف‌ترین آن‌ها لکسوس باشد که محصولات لوکس برند تویوتا را شامل می‌شود. به نظر می‌رسد شرکت‌های کره‌ای نیز به دنبال چنین رویه‌ای هستند چراکه هیوندای تصمیم گرفته محصولات ویژه خود را با برند جنسیس معرفی و روانه بازار کند.

کیا دیگر تولیدکننده خودرو در کره بوده که قصد دارد به چنین اقدامی دست بزند و در همین راستا سعی در افزایش محبوبیت K900 یا K9 دارد که البته در برخی بازارها با نام کیا کوریس شناخته می‌شود. هدف از تولید این محصول رقابت با خودروهای سدان بزرگ و لوکس آلمانی یعنی آئودی A8، مرسدس بنز کلاس S و بی‌ام‌و سری 7 و همچنین لکسوس LS ژاپنی است.

برخلاف نسل کنونی این دستگاه که تنها در نسخه دیفرانسیل عقب به فروش می‌رسد، انتظار می‌رود نسخه 2019 کیا K900 همراه با سیستم چهار چرخ متحرک معرفی شود و همچنین موتورهای مورد استفاده در آن نیز با تغییراتی مواجه شود. در حال حاضر خریداران قادر به سفارش این خودرو با موتور 6 سیلندر با حجم 3.8 لیتر و 311 اسب بخار قدرت و موتوری 8 سیلندر با حجم 5.0 لیتر و توان 420 اسب بخار هستند.

به نظر ما کیا می‌تواند در نسل جدید این خودرو لوکس از موتور 6 سیلندر توربوشارژر دوقلو با حجم 3.3 لیتر که در استینگر مورد استفاده قرار گرفته نیز بهره ببرد و قدرتی برابر با 365 اسب بخار را در اختیار خریداران قرار دهد. هم‌اکنون کیا اشاره‌ای به موتورهای مورد استفاده در این خودرو نکرده است.

این شرکت کره‌ای اعلام نموده که در آینده نه‌ چندان دور از این محصول خود رونمایی می‌کند و فروش آن نیز ار سه ماهه دوم امسال در برخی بازارها در سراسر جهان آغاز می‌شود. به همین علت حدس می‌زنیم با نسخه 2019 کیا K900 در نمایشگاه خودرو نیویورک که در اواخر ماه آینده میلادی برگزار می‌شود، ملاقات کنیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا