مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو Zoe R110 2018 رونمایی خواهد شد

کمپانی رنو کم‌کم خود را برای نمایشگاه خودروی ژنو 2018 آماده کرده و قصد دارد که از یک پیشرانه الکتریکی قدرتمند برای نسل جدید Zoe  استفاده کند. پیشرانه R110 را باید نسخه تکامل یافته R90 دانست که کمی تقویت شده است. این پیشرانه 107 اسب‌بخار قدرت داشته و گشتاور آن به 225 نیوتن‌متر می‌رسد.

رنو Zoe R110 در 11.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و در صورت ادامه حرکت با آن تنها 2 ثانیه دیگر با سرعت 120 کیلومتر فاصله خواهید داشت. البته باید توجه داشت که حداکثر سرعت این خودرو 135 کیلومتر بر ساعت است.

رنو از باتری‌های لیتوم‌یون 41kWh در نسخه جدید Zoe استفاده کرده و ادعا می‌کند که تنها در 1 ساعت و 40 دقیقه حدود 80 درصد ظرفیت باتری‌های Zoe شارژ خواهد شد. رنو می‌گوید که خودروی Zoe R110 در فصل تابستان توان پیمایش مسافت 300 کیلومتری را با یکبار شارژ خواهد داشت؛ ولی این میزان در فصل زمستان به 200 کیلومتر کاهش می‌یابد.

در همین رابطه خانم Elisabeth Delval به عنوان مدیر برنامه‌ریزی کمپانی رنو گفته است: «با توجه به افزایش قدرت خودروی Zoe؛ قطعا به دلیل پاسخگویی و کارکرد بیشتر در سفرهای بین شهری از این خودرو استفاده خواهدشد. علاوه بر این رانندگان خودروی جدید رنو از رانندگی طولانی مدت با یک خودروی الکتریکی لذت خواهند برد.»

رنو Zoe R110 هیچ آلایندگی ندارد. Zoe R110 با رنگ‌های جدیدی همانند رنگ زغال اخته آبی عرضه خواهد شد که در نتیجه استفاده از آن، رنگ بفنش بروی بدنه، دسته دنده و محفظه بلندگوها و… رنو Zoe R110 دیده خواهد شد.

مدل Zoe R110 یک داشبورد کامل داشته و صندلی‌های آن با پارچه‌های سیاه و سفید تزئین شده است. همچنین رانندگان رنو Zoe R110 توان استفاده از سیستم Android Auto و R-Link Evolution را خواهند داشت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا