مکمل بنزین
گوناگونخبر

طرح مفهومی جدید فولکس واگن با نامI.D. Vizzion

به تازگی شرکت فولکس‌واگن از آخرین طرح مفهومی خود برای تولید یک خودروی کاملاً برقی رونمایی کرد. طرحی به نام I.D. Vizzion که در نمایشگاه خودرویی ژنو به‌عنوان یک خودروی خودران رونمایی خواهد شد. در درون این خودروی مفهومی چیزی به نام فرمان، یا پدال وجود ندارد. در عوض، سرنشینان می‌بایست از صدا و حرکات بدن برای کنترل و مسیریابی خودرو استفاده کنند.

تصویر منتشرشده از طرف شرکت، تنها از نمای کناری، این طرح را به نمایش می‌گذارد. طرحی که با نمای جلویی دایره‌ای شکل و چراغ‌های جلو باریک در دماغه آن‌یک خودروی جدید را از طرف فولکس‌واگن به نمایش گذاشته است. همچنین ستون‌های A مانند باریک تبدیل به ستون‌های C مانند ضخیم‌تر شده و باعث به وجود آوردن یک سدان جذاب با پنجره‌هایی متناسب با طراحی خودرو می‌شوند.

فولکس‌واگن، Vizzion را به‌عنوان یک سدان عالی در بین طرح‌های مفهومی خانواده I.D خود معرفی کرده است. طرحی که در بین دیگر طرح‌ها بزرگ‌تر از بقیه نیز است. همچنین این طرح شامل فنّاوری لبه‌های تیز بوده که فولکس‌واگن آن را «شوفر دیجیتال» می‌نامد. سرنشینان می‌توانند باهوش مصنوعی صحبت کرده و این هوش مصنوعی می‌تواند لبه مرور زمان خواسته‌های سرنشینان را حفظ کند و طبق اکثریت تقاضایشان عمل کند.

ترکیب اندازه قابل‌قبول، خاصیت لوکس بودن و فن‌آوری‌های جدید و به‌روز به‌کاررفته در آن باعث شده است که شرکت فولکس‌واگن، این طرح را یک گزینه مطلوب و عالی برای افرادی مانند سالمندان معرفی کند.

Vizzion شامل یک باتری لیتیوم یون 111 کیلوواتی است که با انتقال 302 اسب بخار (225 کیلووات) قدرت به چهارچرخ می‌تواند قدرت قابل قبولی برای راننده و سرنشینان تولید کند. این سیستم قادر است تا نهایت 665 کیلومتر (413 مایل) را با حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت طی کند.

خانواده طرح‌های مفهومی I.D (که در تصویر بالا مشخص‌شده‌اند) تلاش شرکت آلمانی فولکس‌واگن برای نمایش خودروهای آینده برقی و البته خودران هستند. در این تصویر شما شاهد I.D. استاندارد که یک هاچبک 5 در با سایز گلف،I.D. Buzz و همچنین خودروی کراس اوور I.D. Crozz نیز هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا