مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش هیوندای اکسنت توسط کرمان موتور اعلام شد (اسفند ۹۶)

به گزارش چرخان، شرکت کرمان موتور نماینده انحصاری محصولات هیوندای در ایران شرایط پیش‌فروش خودروی هیوندای اکسنت ویژه اسفند ۹۶ به شرح زیر اعلام کرد.

کرمان موتور خودروی هیوندای اکسنت مدل ۹۷ را از تاریخ ۱ اسفندماه ۹۷ لغایت ۱۵ ماه جاری به صورت پیش‌فروش با قیمت مصوب ۱۰۷ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌کند. در طرح در نظر گرفته شده از سوی کرمان موتور متقاضیان می‌بایست در دو مرحله، تصویه حساب کنند. در مرحله اول (ثبت‌نام) علاقه‌مندان می‌بایست مبلغ نقدینگی ۵۰ میلیون تومان را بپردازند. مابقی مبلغ نیز در زمان تحویل خودرو باید پرداخت شود.

شرایط فروش کرمان موتور در این طرح شامل سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد است. همچنین سود تاخیر در تحویل خودرو ۲.۵ درصد اعلام شده است. موعد تحویل خودرو نیز در تیر ماه ۹۷ اعلام شده است.

نکات مهم

  • وضعیت سند آزاد است
  • باقیمانده وجه خودرو در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.
  • قیمت مصوب و نهایی شامل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری و بیمه شخص ثالث خواهد بود.
  • کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه‌های سال ۹۶ محاسبه شده است. بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه التفاوت بر عهده مشتری می‌باشد.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا