مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

ایران خودرو شرایط فروش نقدی و اعتباری وانت آریسان را ویژه اسفند ۹۶ اعلام کرد!

به گزارش چرخان، شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی وانت آریسان (دوگانه سوز) را با تخفیف ویژه ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از تاریخ ۹۶/۱۱/۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح زیر اعلام کرد.

جدیدترین شرایط فروش وانت نیسان دوگانه سوز (اسفند ۹۶)

طبق اعلامیه ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت مصوب ۲۸ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان به صورت نقدی و اقساطی به مشتریان واگذار خواهد شد. در صورت خرید نقدی این خودرو با قیمت ۲۷ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان همراه با تحویل ۱۰ روزه (با امکان انتخاب کارت طلایی اختیاری تک‌ستاره خودروی کار با تخفیف ویژه) امکان پذیر خوهد بود.

شرایط فروش اقساطی برای وانت آریسان با احتساب تخفیف ویژه به شرح زیر است

متقاضیان در مرحله اول باید مبلغ ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازند. و باقی مانده مبلغ را می‌توانند با توجه به شرایط خود در یک چک ۶ ماهه (مبلغ ۱۷ میلیون و ۶۱۸ هزار تومان) ۲ چک ۶ ماهه (مبلغ ۹ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان) ۴ چک ۶ ماهه (مبلغ ۴ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان) ۶ چک ۶ ماهه (مبلغ ۳ میلیون و ۶۵۷ هزار تومان) و یا با انتخاب حداکثر مدت زمان پرداخت در ۸ چک ۶ ماهه (۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان) خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

نکات مهم

  • موعد تحویل خودرو از سوی ایران‌خودرو ۲۰ روز کاری اعلام شده است.
  • مبلغ پرداختی به شرکت ایران‌خودرو معادل بهای کارخانه بوده و سایر پرداخت‌های قانونی و الزامی است که شامل هزینه‌های، مالیات شماره گذاری، عوارض شهرداری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، پست و خدمات کارت هوشمند است.
  • کارت طلایی تک‌ستاره خودروی کار شامل: خدمات حمل رایگان، امداد بالینی، جبران خسارت، سرقت کلی و مشاوره فنی و سایر خدمات ویژه خواهد بود.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا