مکمل بنزین
خبرداخلی

باز هم افزایش قیمت خودروهای داخلی + لیست قیمت

به گزارش چرخان به نقل از جام نیوز؛ امروز هم شاهد افزایش اختلاف قیمت خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار هستیم. با وجود اینکه فعالان بازار خودرو اظهار نظر کرد‌اند که تا این لحظه هنوز شاهد حداکثر تقاضای پیش‌بینی شده از سوی متقاضیان نیستیم، اما محدودیت عرضه خودروهای داخلی باعث این افزایش اختلاف قیمت خودروهای داخلی در بازار نسبت به کارخانه شده است.

در بازار امروز خودروی دنا پلاس با افزایش قیمت یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی پژو207 اتوماتیک با افزایش قیمت یک میلیون تومان با مبلغ 57 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود. رنو ساندرو استپ‌وی با رشد 500 هزار تومان با قیمت 67 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

همچنین خودروی ساندرو با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. و خودروی پژو 206 مدل V8 با افزایش قیمت 500 هزار تومانی با قیمت 43 میلیون و 500 هزار تومان و خودروی 206 تیپ 2 نیز با افزایش 500 هزار تومان با قیمت 36 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت برخی از خودروهای داخلی و وارداتی به‌شرح زیر است:

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا